PS3an som Blu Ray-spelare?

Medlem
PS3an som Blu Ray-spelare?

Tja. Undrar hur PS3an fungerar som blu ray-spelare. Ni som spelar film på den, upplever ni något lagg, hack, buggad uppdateringsfrekvens när ni kollar på film? Lite nyfiken bara.

Medlem

Nej. (Jag upplever inte "något lagg, hack, buggad uppdateringsfrekvens när ni kollar på film")

Medlem

Riktigt bra är den


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Youtube-proffs
Skrivet av fanboy:

Riktigt bra är den

Lyssna inte på han, han är en fanboy


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Jag tycker den är lysande:D

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av fanboy:

Riktigt bra är den

Lyssna inte på han, han är en fanboy

Ska iofs tillägga att jag har testat 0 andra.
Har dock ej stött på problem av något slag.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Har bara pirates trilogin på blue-ray och den funkar utmärkt. Laddar och reagerar snabbt också vilket kan vara en nackdel med andra blue-rayspelare


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Får se till att fixa en fjärrkontroll till ps3 an och så smått börja bygga på min Blu-Ray hylla.

Ganska nice att folk kan lämna in Blu-Ray filmer i inbyte på ställen som EB Games, för då kan man köpa begagnade Blu-Ray filmer tokbilligt.

Medlem

Kontrollen duger väl utmärkt till att pausa, starta och spola.. eller?

Vissa finner det störande att ps3ans fläktar kan gå igång lite under filmens gång. Men krämar man på lite med ljudet så märks det inte av.

Medlem

Det lilla fläkten kör på min ps3 märks inte, och ändå så lirar jag och ser på film med lågt ljud genom teven.

Medlem

Funkar bra att se film på


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ps3an är kalas bra som bd player, och spelkontrollen funkar utmärkt som "fjärris". Kort o gott är ps3an bra som fan på allt

Inaktiv
Skrivet av Bengan87:

Ps3an är kalas bra som bd player, och spelkontrollen funkar utmärkt som "fjärris". Kort o gott är ps3an bra som fan på allt

Nice, låter bra det. tänkte köpa fjärrkontrollen, men den kostar nog en bra slant.

Medlem

Sony's kostar 249:- på webhallen. Deltaco's 115:-
Så dyrt är det väl inte, men lite smått onödigt om man inte kollar på film mycket då Sixaxis kontrollen funkar. Den är ju trotsallt också trådlös.
Det kostar att ligga på topp, så att säga

1
Skriv svar