Köpte min devil may cry 4 en dag innan :D:D

Medlem
Köpte min devil may cry 4 en dag innan :D:D

Drog till Siba i nordstan i göteborg och fick tag på en exemplar av devil may cry 4.
Tjejen bakom kassan var ju helt blåst i huvudet hehe hon visste inte ens vad det var förnått.
Hon öppnade en skåp bakom sig och jag pekade ut spelet :D:D.
Drog till game efteråt och visa för dem hehe på tal om ansiktsuttryck :D:D'

Spelet är sååå jävla bra :D:D:D:D

Youtube-proffs

Grattis

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

DMC suger. Grattis iaf. :D*100!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

tackar tackar :D:D

Youtube-proffs

Sedan vill jag gärna veta om denna "blåsta" kassörska var snygg? Och isåfall hur såg hon ut. Bild?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Gissar att hon är blond.

Youtube-proffs
Skrivet av straxdax:

Gissar att hon är blond.

FÖRDOMAR!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Faktis så var hon runt 24 års åldern..blond och hade en perfekt kropp..sjukaste är att hon vet ingeting och jag som är elektronik intresserad och kan mycket som söker jobb till siba blir nekad.

Youtube-proffs
Skrivet av Pojii:

Faktis så var hon runt 24 års åldern..blond och hade en perfekt kropp..sjukaste är att hon vet ingeting och jag som är elektronik intresserad och kan mycket som söker jobb till siba blir nekad.

Perfekt kropp, hade hon ett ansikte som en Ogre då eller? För isf så studsar jag ner till affären imorgon


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av Pojii:

Faktis så var hon runt 24 års åldern..blond och hade en perfekt kropp..sjukaste är att hon vet ingeting och jag som är elektronik intresserad och kan mycket som söker jobb till siba blir nekad.

Perfekt kropp, hade hon ett ansikte som en Ogre då eller? För isf så studsar jag ner till affären imorgon

Jag hade inte sagt nej till henne..hon såg helt okey ut

Medlem

Testade demot, gillade inte det alls.

Medlem

För att stå i en kassa och ta betalt krävs inte så mycket elektronisk kunskap. För övrigt lär det inte krävas speciellt mycket kunskap överhuvudtaget för att få jobba på Siba.

Medlem

nice, jag beställde mitt igår och får det nästa vecka om jag har tur.

BTW så är kassatjejerna bara där som ögongodis^^


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Ska iväg imorn lördag och köpa en bunt spel,
Gillade Devil may cry på ps2, är 4an värd att köpa ?

Medlem

Om man ska ha den för achievement hoering så är det inte ens värt det..SJUKT svåra achievments och då måste du typ köra om den minst 3-4 gånger eller mer t.o.m..har varvat den idag och ska påbörja dante snart efter filmen :D:D..Spelet är 5/5 lättt

Medlem

Klarade det någon gång på eftermiddagen i lördags, oerhört bra spel, lever verkligen upp till förväntningarna (för de som lirade föregångarna). 5/5.

1
Skriv svar