Uncharted 100% UNDERBART

Inaktiv
Uncharted 100% UNDERBART

( Innan jag skriver så säger jag ursäkta för kommande stavfel )
------------------------------------------------------------

Klarade jusst uncharted på hard och det är nog det bässta spelet som jag någonsin spelat i hela mitt liv.
( förutom FF serien då )

Helt underbart spel, och om man sitter me ett 7.1 surround system så är det en ljud upplevelse ut över det vanliga.

Grafiken e sjukt snygg och handlingen , va ska man säga, det känns fan som en mullti dollars film.

Gick in på N4g , c o m för ett tag sen och såg att Uncharted 2 e på G .
vet nån nått mera om d spelet, när det släpps, bilder, filmer, info?

Ska fortsätta spela Uncharted nu . Peace.


signatur

PSN-NICK / ZmokeR

Medlem

Håller med dig, det är riktigt sweet.

Medlem

Riktigt bra spel... 2.an dock finns det ingen info om


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv

Håller med...
Helt underbart spel!

Medlem

Alltid kul med nya spelserier som når full jackpot Finns för övrigt alldeles för lite spel i samma genre som Uncharted!

Inaktiv

Jo väldigt härligt spel indeed! Hoppas tvåan blir minst lika bra. Men behöver nog inte oroa sig så värst mycket med de här spelutvecklarna.

Medlem

Jag ska lätt köpa det när jag får pengar! Har kört det hos en kompis nu men vill ha ett eget. Är ju så snyggt och ja, helt underbart

Medlem

Det var bra (har spelat 93% atm) men det hade vissa saker som drog ner ändå. Lite för lätta och repetetiva pussel, lite för mycket skjuta för min del. Vet inte hur många hundra jag skjutit nu, men säkert en liten armé.

Edit: 100% Alltid skönt när man klarat av spel.

Medlem

Bra spel, Fick det idag. Funkar fint fint med Dualshock 3 Skakar som bara den....

Medlem

Blev klar med det idag på medium. Grymt bra spel rakt igenom, även striderna tyckte jag mycket om. 25/60 skatter hittade, gotta "catch ´em" all.

Blir att lira igenom det på hard nu då. Har dock en liten fundering angående att lira om det på hard.
Ska jag starta ett nytt game på hard eller helt enkelt köra varje enskilt kapitel på hard?
Om jag startar ett nytt game är dom skatter jag hittat borta eller har dom kommit tillbaka?


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv
Skrivet av Swed_Goliath:

( Innan jag skriver så säger jag ursäkta för kommande stavfel )
------------------------------------------------------------

Klarade jusst uncharted på hard och det är nog det bässta spelet som jag någonsin spelat i hela mitt liv.
( förutom FF serien då )

Helt underbart spel, och om man sitter me ett 7.1 surround system så är det en ljud upplevelse ut över det vanliga.

Grafiken e sjukt snygg och handlingen , va ska man säga, det känns fan som en mullti dollars film.

Gick in på N4g , c o m för ett tag sen och såg att Uncharted 2 e på G .
vet nån nått mera om d spelet, när det släpps, bilder, filmer, info?

Ska fortsätta spela Uncharted nu . Peace.

Jag håller inte med. Har spelat till precis efter biljakten. Och hittills tycker jag bara biljakten va rolig.

Striderna är helt värdelösa, får känsla av en billig gears of war kopia.

Pussel och problemlösning är gjort för 5 åringar, eller av en 5 åring.

Ban upplägget är så straightforward att det är helt omöjligt att sätta en fot fel. En med noll i lokalsinne, som inte hittar till yterdörren skulle fortfarande hitta igenom spelet.

Grafiken är inte nått att hänga i julgranen, fattar inte varför allt ska vara så glittrigt?. Explotionerna stör jag mig dessutom fruktansvärt på, fula fula fula.

Ok att ljudet är bra fördelat i surround, men rösterna, musiken och allt grymntande är kasst. Plus alla fjantiga dialoger.

Ja jag är besviken på spelet, hade förväntat mig mer. Hade förväntat mig mer utav hela playstation 3 igentligen. Inte själva konsollen då, men dom exklusiva titlarna till ps3 är pinsamma. Hoppas det vänder.

Skönt att ventilera sig, har tryckt på det här i några dagar nu.

Inaktiv
Inaktiv
Skrivet av F3D:

obvious troll is obvious

Nej det är inge ljug.

Medlem

Skulle säga att det är det, jag hade skitsvårt för uncharted när jag körde demot, men man lärde sig sikta med klumpedunskontrollern.
Det är väl inte världens mest nytänkande spel, men det är iaf en rehash av en genre som är lite på upphällningen.
Så det är bra att det kommer, dessutom hittade jag ingen glittrighet förutom vattnet, däremot var grafiken sjuuukt genomarbetad, bara det faktum att omgivningens ljus reflekteras mot andra objekt är fett nice, kolla tex när man vandrar runt i fortet så ser man att ljuset från marken som reflekteras upp mot väggan och valv i dörrar är färgat, ser ut som om hela spelet vore raytraceat.

Och att säga att det är en kopia på gears of war är lite svårt eftersom gears inte finns till ps3.
Du har nog lite för höga krav för ditt eget bästa, inse att spelvärlden inte kommer att bli bättre, industrin blir större och större och de möjliga vinsterna blir större och större, förvänta dig inga storverk i spelindustrin, den tiden är förbi, nu är det andra production values som bestämmer.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

ska med 98% säkerhet köpa detta imorgon ..
då jag köper det här i japan, undra om rösterna är dubbade till japanska då .. palla anime röster på Drake x)
demon var iofs på engelska med japanska menyer .. ace

Inaktiv

ska också införskaffa detta inom kort!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv

bästa spel jag har lirat till min ps3

Inaktiv

köpte igår .. spelade 7 timmar sträck .. 92% klar x)

fanns vissa moment som var väldigt .. irriterande
väldigt dålig gamedesign ..

som det jag är på nu, typ nån kyrka med 1000000000 gubbar ..

gillade dom .. nya .. fienderna där när man var nere i erm .. ja det som har med ubåten o göra

8.5/10
avdrag för värdelös gamedesign ibland, och att vissa tekniska problem finns ..

underbara bonus filmer dock .. making of cutscenes o så <3

Medlem

det var det första spelet jag spelade/klarade på ps3 - Extremt bra och riligt! tog det på ett par timmar


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

riktigt skojj! Sista banorna var dock ganska tama


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Kan någon dra en kort beskrivning om vad man gör på spelet?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Kan någon dra en kort beskrivning om vad man gör på spelet?

Lösa lätta pussel, hitta skatter, skjuta 1000 fiender i 3:e person och lite äventyrshandling emellanåt.

Inaktiv
Skrivet av Ricecracker:
Skrivet av mosoloa1:

Kan någon dra en kort beskrivning om vad man gör på spelet?

Lösa lätta pussel, hitta skatter, skjuta 1000 fiender i 3:e person och lite äventyrshandling emellanåt.

Pussel,hitta skatter och döda 1000 fiender är väl lätt? Klara ut ett spel på 100 % är väl inget stort.

Ska öppna en tråd sen när jag har klarat ut Age of empires 1 sen Snart klar ändå.

Edit : Tycker det är synd om Playstation nu :/

Ni har inte precis några stora titlar som kommer nu i höst. Jo Resistance 2 [2008-11-28] och Littlebigplanet som det inte finns något klart realese datum på.

Ska bli roligt att se vilka spel som säljer bäst i vinter.

Inaktiv
Skrivet av showerguy:

Ni

who?

oh lawd

f.ö finns det väll bra spel? redan nu, och kommande?
äh jag vet inte ... ungdommen idag sväljer bara hype och AAA titlar. allt som är "vanliga roliga spel" (ridge raaaaacer!) går bort.

also .. kanske skulle orka spela igenom uncharted igen .. blev ju lite ballt i nazi bunkern .. change of pace lixom

1
Skriv svar