Kan man göra detta på ett PS3 som Xbox 360 kan?

Inaktiv
Kan man göra detta på ett PS3 som Xbox 360 kan?

Just detta jag undrar om:

http://revver.com/video/519992/how-to-watch-avgn-on-your-tv/

Funkar det med ett PS3 med samma enkla steg? eller finns det en annan lösning till PS3:an?


signatur

Jag är ett PS3 fan. Jag hatar Xobx 360, inte för att det är dåligt, utan för att det är helt jävla värdelöst.

Medlem
Inaktiv

klart det går till ps3, aslätt ju. fattar inte varför det ens behövs en guide för att göra det på 360, folk kanske är så jävla dumma för att förstå


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv

wireless adapter?
vad är det?

är inte kontrollerna och ethernet kortet wireless från början?
*fniss*

Inaktiv
Skrivet av impact:

klart det går till ps3, aslätt ju. fattar inte varför det ens behövs en guide för att göra det på 360, folk kanske är så jävla dumma för att förstå

Nice så med andra ord är det inga problem att använda sin PS3 som en HTPC för enklare videoformat som xvid osv som kan spelas upp på Media Player 11???


signatur

Jag är ett PS3 fan. Jag hatar Xobx 360, inte för att det är dåligt, utan för att det är helt jävla värdelöst.

Medlem

nä det är inga problem att streama media till PS3an.

men vem laddar ner filmer från gametrailers, lägger dem på datorn och sen streamar till ps3an när man kan ladda ner dem direkt till ps3an från ps3an browser??


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Inaktiv
Skrivet av Verdurakh:

nä det är inga problem att streama media till PS3an.

men vem laddar ner filmer från gametrailers, lägger dem på datorn och sen streamar till ps3an när man kan ladda ner dem direkt till ps3an från ps3an browser??

Vilka fler typer av filmer kan man ladda ner direkt till en PS3 och sedan spela upp direkt? Går det med DVDR filmer eller HDfilmer också? typ 720p X264 eller vad dom heter.


signatur

Jag är ett PS3 fan. Jag hatar Xobx 360, inte för att det är dåligt, utan för att det är helt jävla värdelöst.

Medlem
Skrivet av ddly:

Vilka fler typer av filmer kan man ladda ner direkt till en PS3 och sedan spela upp direkt? Går det med DVDR filmer eller HDfilmer också? typ 720p X264 eller vad dom heter.

.x264? Nej.

1
Skriv svar