Vad för lir ska jag köpa?

Inaktiv
Vad för lir ska jag köpa?

Hej

har pressis fått min ps3a och sitter nu hära med
Motorstorm och Resistance.

Skall nu köpa in ett nytt lir men har ingen aning om vilket jag ska köpa.

Tänker på assasins Creed på G av leparkour stilen i det och den öppna världen.

Men nu undrar jag:
Hur stort är spelet, e det nått som man kan klara på 1 dag eller e det 1mån lir för att klara allt i hela spelet?

jag menar jag klarade quake 4 på 1 dag ( natt) , Resistance på 1 dag, polarens Ratchet and clank på 2 dagar.

E orolig för att man köper assasins creed och klarar det på en gång och sen sitter man dära me ett spel som man inte orkar spela pm.

Sen tänker jag på Burnout paradise.
Det går ju inte att klara eftersom det är ett renodlat online lir, men håller det spelet i längden?
Nån som har det som kan svara på det?

Sen har vi Drakes F, sjukt nice grafik har jag sätt, trevlik kännsla, men har hört ryckten om att det e FÖR kort.

Sisst har vi Call of Duty 4.
har klarat det på datorn, men inte på bra grafik inställningar. E det bra grafik i liret eller ser det ut som call of duty 3 typ?
Har hört att online läget typ ska vara som bf så det är det som lockar.

Så vilket av dessa 3 spel tycker ni att jag ska välja?

1. Assasins Creed

2. Burnout P

3. Drakes Fortune.

4. call of duty 4


signatur

PSN-NICK / ZmokeR

Medlem

Jag skulle satsa på Burnout. Dom andra titlarna är grymt bra lir dom också förvisso.
Nu är ju inte Burnout alls ett renodlat onlinelir på långa vägar.
Du lär kunna krama ur många härliga timmars lirande offline för att låsa upp bilar osv. Har inte själv hunnit testa det online än, men jag skulle inte tro att det blir sämre där.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Drakes är ganska kort, varvade det på 2-3 dagar.

Gör som jag, köp bara multiplayer spel (Har iof 4 SP spel, men har bestämt mig att det inte är snällt mot plånboken att köpa SP spel som man bara spelar 1 gång).

Medlem

Jag tycker du ska köpa Skate. Det kan man sitta med många timmar med utan att tröttna på det.

Annars kan du väl skaffa Ninja Gaiden Sigma och köra på hard. Borde ta lagom lång tid för att du ska hinna tröttna på spelet innan du klarar av det

Medlem

CoD!!! bästa online spelet sjukt kul

Medlem

Call of duty såå jäääääkla roligt Online e aaaaaas bra och så kan man ju köra splitscreen 2on2 Rooooligt det me

Inaktiv

finns det nån / några barnor som e perfekta som sniper possitioner.

Efter som jag va Sniper när jag gjorde lummpen och är sniper i alla fps spel ute jusst nu ( finns inget bättre än att sätta en kula i en som inte har en aning om att man har han i siktet ) så är det sniper jag förmodligen kommer köra i call of duty 4.

Så om man snackar online nu . FInns det nån / några barnor som e perfekta för sniping , eller e det ALLTID för trångt och för mycket röj för att kunna ligga och gömma sig som i tex bf2 och snipa folk på löpande band .


signatur

PSN-NICK / ZmokeR

Medlem
Skrivet av Tassel:

Jag skulle satsa på Burnout. Dom andra titlarna är grymt bra lir dom också förvisso.
Nu är ju inte Burnout alls ett renodlat onlinelir på långa vägar.
Du lär kunna krama ur många härliga timmars lirande offline för att låsa upp bilar osv. Har inte själv hunnit testa det online än, men jag skulle inte tro att det blir sämre där.

har inte fått riktigt häng på hur det funkar att köra paradise online,
har valt så att man kör online, och man kör runt lite, och så vet jag inte hur det gick till,

för man är plötsligt med i nån slags tävling, man ser hur många spelare det är med på höger sida av spelet,
men inga medtävlare är i närheten,

kollar man kartan då ser man att dom är utspridda en bra bit från varandra och ska göra nån slags stuntgrej eller nåt.
fattade inte ett skvatt

På burnout revenge var det enklare, där är det så att man joinar ett race och sen startar alla samtidigt på samma ställe.

får väl pröva lite mer med paradise online och se om man fattar nåt. :0

Medlem
Skrivet av Swed_Goliath:

finns det nån / några barnor som e perfekta som sniper possitioner.

Efter som jag va Sniper när jag gjorde lummpen och är sniper i alla fps spel ute jusst nu ( finns inget bättre än att sätta en kula i en som inte har en aning om att man har han i siktet ) så är det sniper jag förmodligen kommer köra i call of duty 4.

Så om man snackar online nu . FInns det nån / några barnor som e perfekta för sniping , eller e det ALLTID för trångt och för mycket röj för att kunna ligga och gömma sig som i tex bf2 och snipa folk på löpande band .

Det finns möjlighet att köra sniper på de flesta banor. Men du får du också vara beredd på att slänga upp pistolen och köra close combat också för det är inga monster avstånd vi pratar om. Mer "stå i ett hus och skjuta folk i andra hus/längre bort på marken" och för att låsa upp de riktigt bra sniper pickorna så måste du först och främst gå upp i rank, och det kan ta ett tag.

Jag rekommenderar dock Cod4, underbart spel.


signatur

En styck signatur.

Medlem
Skrivet av orkaupptaget:
Skrivet av Swed_Goliath:

finns det nån / några barnor som e perfekta som sniper possitioner.

Efter som jag va Sniper när jag gjorde lummpen och är sniper i alla fps spel ute jusst nu ( finns inget bättre än att sätta en kula i en som inte har en aning om att man har han i siktet ) så är det sniper jag förmodligen kommer köra i call of duty 4.

Så om man snackar online nu . FInns det nån / några barnor som e perfekta för sniping , eller e det ALLTID för trångt och för mycket röj för att kunna ligga och gömma sig som i tex bf2 och snipa folk på löpande band .

Det finns möjlighet att köra sniper på de flesta banor. Men du får du också vara beredd på att slänga upp pistolen och köra close combat också för det är inga monster avstånd vi pratar om. Mer "stå i ett hus och skjuta folk i andra hus/längre bort på marken" och för att låsa upp de riktigt bra sniper pickorna så måste du först och främst gå upp i rank, och det kan ta ett tag.

Jag rekommenderar dock Cod4, underbart spel.

A joo håller med Ovan ^^ , men jag tycker dom flesta banorna är mycket bra för sniping positioner då man iblan knapt kan se dom
(om dom har Cammo) , men som sagt inget e sköönare när man sitter på ett ställe ser sin polare i siktet och drar på ett hs , oftast skriker dom Va I HELVETTE KOM DE DEN DÄR IFRÅN ??
Rekommenderar spelet MYCKET

1
Skriv svar