Burnout Paradise online ?

Medlem
Burnout Paradise online ?

Måste man köra ett visst antal tävlingar och få vissa bilar innan man kan köra online på Burnout paradise ?

Jag körde lite och efter en stund ville man prova på att köra online, men hittade ingen onlinefunktion,
läste lite på baksidan av manualen, och reggade mig på den sidan ea beskrev med min kod.

men kan fortfarande inte klura ut hur man ska kunna köra online.

Nån som vet hur man ska göra eller måste man tävla en massa i singelplay först ?

Medlem

klicka på höger pil

Medlem
Skrivet av Petah:

klicka på höger pil

höger pil... var då ?
får starta spelet och kolla.

för jag fick inte fram nåt val alls om online, bilen bara rasar ner i backen när man står i junk yard och så kör man. hehe.

Medlem
Skrivet av straxdax:
Skrivet av Petah:

klicka på höger pil

höger pil... var då ?
får starta spelet och kolla.

för jag fick inte fram nåt val alls om online, bilen bara rasar ner i backen när man står i junk yard och så kör man. hehe.

Du startar spelet (du är ute och kör), klicka sedan på högerpil så ska en meny komma upp. (Det var iallafall så på demot, tack för att du gjorde tråden med. Tog och beställde spelet nu! ). Om du ser någon kallad för Bigwaffles de kommande dagarna så är det jag

Medlem

hehe, jo det stämde som du sa med högerpilen,

verkar vara riktigt kul online, fast man har ingen koll riktigt hur det går till än,
hamnade helt plötsligt i ett race och, eeerhm stendog

tror man får köra singelplay för att få fram bättre bilar att köra i onlineläge också.
så det lär bli en hel del att göra.

det är inte riktigt samma som det var på burnout revenge, men man får nog kläm på hur det går till om nån timme eller så.

Inaktiv

Har inte öppnat mitt ännu. Köpte Ratchet och Clank samtidigt och kan inte lägga det ifrån mig, finns för mycket saker att låsa upp. Men Burnout blir det defenetivt lir på nätet i. Får kanske fixa ihop ett gäng som spelar då och då, så man lirar med lite trevligt folk iaf.


signatur

PSNid: Hjod
XBLID: Hjod

Medlem

Ni som är sugna på lite smisk i Burnout får jätte gärna lägga till mig "BlackBurn89" För lite lirande

Inaktiv

Ska lägga till dig Blackburn, är fruktansvärt dålig på bilspel, men men man lär väl sig

Edit: Iofs går ju spelet ut på att krascha så, och det är ju jag bra på.


signatur

PSNid: Hjod
XBLID: Hjod

Medlem

Hehe gör så Haha jo precis finns ju mkt mer än racing i detta spel

Medlem

Är det inte straxdax att FZ betygsätter detta utsökta spel snart,
det har funnits ute i ett antal dagar nu

1
Skriv svar