Jaha, där fick man en smäll på käften!

Medlem
Jaha, där fick man en smäll på käften!

Som inbiten Guitar Hero 2 fanatiker så sprang man o köpte sitt exemplar av 3´an igår.
Skulle kanske inte ha gjort det.
För även om jag inte var nån stjärna på 2´an så klarade jag alla låtar på medium iaf...vissa av dom blundandes.

Sitter här och förundras över hur jag ska känna mig.
Klara knappt en ända låt på medium på 3´an, och absolut inte Through fire and Flames. Den är bara att glömma. Och jag kan inte skylla på lagg eller nått sånt då spelet synkar perfekt för mig utan kalibrering.

Så man har gått ifrån att vara en lycklig medelmåtta på 2´an till en utskrattad och nerslagen fjant på 3´an.

Keep on rockin...eller nått. :\


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Varför kör du inte på easy istället då?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Varför kör du inte på easy istället då?

Precis..


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Medlem
Skrivet av rising.freerider:
Skrivet av Night Hawk:

Varför kör du inte på easy istället då?

Precis..

Precis x2

Medlem

Klart man har lirat igenom det på easy, det tog ju ingen tid.
Men på easy finns det ingen känsla för fem öre och har aldrig funnits i nått Guitar Hero.
Det saknas helt enkelt för mycket "noter" på easy.
Trodde inte att GH3 skulle vara så grymt mycket svårare än te.x GH2.
Och som ni vet gäller alltid: Resist easy mode!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

gh 3 är bra mycket svårare än 2an... är inte det lite kul? Blir ju ännu mer utmanande ... 2an klarade man ju direkt?

har själv problem med slutet på "one med metallica" på medium - klarar 96-97% - öva öva öva

Medlem

Spela Frets On Fire emellan åt.


signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem

Tycker inte det var nån större skillnad mellan de två spelen. Men det är väl bara att nöta ett tag. Tog inte speciellt lång tid innan man satt och körde på hard, med vissa undantag. T.ex Dragonforce låten som är sjukt svår

1
Skriv svar