MoH-Airborne & Darkness

MoH-Airborne & Darkness

Nått att ha eller?
..nytt spel som ligger på rea redan(429kr).
Jag inte hört ett jota om detta spel, någon som kan kommentera?

Samma med det hypade Darkness, 349:- ..kasst eller?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

The Darkness är svenskt och har enligt mig fått för lite uppmärksamhet, vart kan man köpa det för 349 riksdaler? Blir sugen på ett ex själv

Airborne tyckte jag sög till PC, så antagligen är det lika dåligt till PS3.

Finns demo på båda på PSN om jag inte misstar mig.


signatur

En styck signatur.

Inaktiv

Airborne är kul i en minut, sen har man vant sig vid att hoppa ut ur planet. Resten av spelet är extremt segt...

Skrivet av orkaupptaget:

The Darkness är svenskt och har enligt mig fått för lite uppmärksamhet, vart kan man köpa det för 349 riksdaler? Blir sugen på ett ex själv

Airborne tyckte jag sög till PC, så antagligen är det lika dåligt till PS3.

Finns demo på båda på PSN om jag inte misstar mig.

Finns på Webhallen för 349:-.

Demo? ..ok jag har missat det , måste testa.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Skrivet av Viper_Sweden:

Airborne är kul i en minut, sen har man vant sig vid att hoppa ut ur planet. Resten av spelet är extremt segt...

Ok :\


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Airborne är verligen sunkigt, kul första landning.. sen så slutar man bry sig helt enkelt. Där imot älskade jag darknesss, men jag tror det är ett Love or hate spel ;p

Medlem

Lirade Airborne på PC och då tyckte jag det va helt ok... fram till slutet då det kommer snubbar som tål 2 urladdade magasin mellan ögonen.
Jag fick cod4 på ps3 för 578:- ink frakt på webhallen. Köp de istället.

Inaktiv

The darkness e asbra 9/10 här.


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Skrivet av Matelm:

The darkness e asbra 9/10 här.

hmm.. hittar inget demo! :evil:


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:
Skrivet av Matelm:

The darkness e asbra 9/10 här.

hmm.. hittar inget demo! :evil:

jo då, det ska finnas demo på PSN, jag spelade det innan jag köpte det. Fantastiskt bra spel, med karaktärer man bryr sig om.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

The Darkness <3<3<3<3

jättebra spel även om jag tycker det tog slut för fort :S


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

det var ett bra spel, men jag såg lite återspelningsvärde i det. Shure, du kan leta efter samlarsaker, men det är inte SÅ speciellt. Det är lite av ett hyrspel imo, om du har tiden att sträckspela som en annan gjorde med spelet vid release.


signatur

Videomupp

1
Skriv svar