min PS3a beter sig underligt.

Inaktiv
min PS3a beter sig underligt.

Tjena alla,

Min PS3a har börjat bete sig underligt, jag undrar om det är så att det kanske är trasig, eller på väg att gå sönder...

När jag ska spela NHL så kan den ibland inte starta spelet, den hänger sig då den ska ladda innan första menyn i spelet... och ibland, så laddar den spelet men man får inget ljud, och när man då går tillbaka till OSet så har man inget ljud där heller =/

igår så skulle jag visa en poare sega rally demot (som jag har spelat ganska mycket) och då hängde sig hela konsollen =(

någon annan som har vart med om samma sak ?

det är en 40 gigs PS3a, typ 2 månader gammal.

/jymden

Inaktiv

Jag har också varit med om att ps3:an hänger sig. När man startar vissa demon eller laddar vissa kartor på spel. Det händer dock väldigt sällan, men vet tyvärr inte vad det beror på.
Använder 60 gigs versionen av ps3:an.


signatur

قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس

Inaktiv

Du borde nog kontakta stället du köpt din ps3 för det där låter inte så bra.

Medlem

Det händer ju ibland,...speciellt på Fifa 08 för mig , hänger upp sig typ vid byten mitt I matchen och när jag laddar en Match mendet är inte så vanligt hänt kanske 5 ggr på snart 1 år nu..
60 gig versionen

Inaktiv

Sånt är väl ändå ovanligt ?
har inte haft minsta problem med min 40 gigs ps3, som numera har 120 gig.

Inaktiv

jag hade inga som helst problem första månaden, tankade hem massa demos och har spelat nhl sedan första booten, men nu sista tiden känns det som att något bara är knas...

jag ska höga av mig till min handlare imorgon för att se vad dom har att säga om saken.

Inaktiv

Kan man byta hårdisken på en 60 gig ps3?


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Medlem

Kort svar: Ja

Medlem

Jag har inte råkat ut för något alls, någonsin. Om jag vore du så skulle jag lämna tillbaka den där jag köpte den och begära att få en ny.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Har för mig att FIFA och NHL har haft buggar som kan orsaka detta fel.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

1
Skriv svar