Spela Flera st offline

Medlem
Spela Flera st offline

Tycker att det är jäkligt tunnt med bra spel att spela mot polare i samma soffa till PS3. Massa bilspel t.ex. som endast stöder en spelare offline (motorstorm, Dirt).

Jag och frugan spelade massa spel till PS2 tillsammans, (GT4, X-men legends, timesplitters m.fl). Det var ju mer eller mindre standard med offline multiplayer på förra generationen, men så verkar det inte vara längre.

Till PS3 finns bara alla multiplattformssportspel och NFS, och de har ju fått rätt jummen kritik.

Och co-op i äventyrsspel är ju helt obefintligt, eller har jag missat nåt?


signatur

Spelar just nu: Burnout Pradise, Ratchet & Clank: ToD
PSN: Stenbaeck

Inaktiv

co-op är överskattat, ner med skiten

men ja, det är verkligen mer online nu än förut..blä

om du vill sitta med polarna i soffan så finns det väll sällan bättre spel än fighting?
Tekken DR

eller om du är en kommunist så kan du ju spela Virtua Fighter..:)

Medlem

Jodå, vi har spelat en del Tekken DR men det är ju ingen större skillnad på det jämfört med Tekken5 på PS2 och med progressive scan på PS2 är det inte mkt snyggare heller.

Ingen som har nåt tips på coop-spel öht till PS3? (och då menar jag inte att spela i samma lag på NHL )


signatur

Spelar just nu: Burnout Pradise, Ratchet & Clank: ToD
PSN: Stenbaeck

Inaktiv

resistance, rainbow6, ghost recon

förstnämnda är jag inte helt hundra på dock..
men annars ska man kunna coopa i dom där spelen..

Medlem
Skrivet av F3D:

resistance, rainbow6, ghost recon

förstnämnda är jag inte helt hundra på dock..
men annars ska man kunna coopa i dom där spelen..

Offline/splitscreen också?


signatur

Spelar just nu: Burnout Pradise, Ratchet & Clank: ToD
PSN: Stenbaeck

Medlem

^- mjo det har dom, dock skulle jag inte rekommendera rainbow6 eller ghost recon i co-op... hela storyn är borta i rainbow 6 i princip och i ghost recon så kör man inte vanliga singelplayer utan någon tjafs bana...

men resistance skulle nog funka bra! har hört att kane and lynch ska vara trevligt i coop.

Medlem

Resistance : fom kan man köra 4 player splitscreen på mot varandra , körde med grabbarna förra helgen kull som fan...

timesplitters e ju ett mycket mycket bra splitscreen spel ett av dom bästa

Medlem
Skrivet av fella1strke:

Resistance : fom kan man köra 4 player splitscreen på mot varandra , körde med grabbarna förra helgen kull som fan...

Får kanske ta och inhandla det billigt nånstans då. borde ju finnas många begangade ex då det var med i startpaketet.


signatur

Spelar just nu: Burnout Pradise, Ratchet & Clank: ToD
PSN: Stenbaeck

Medlem

TimeSplitters är då bästa serien till Playstation hittilst, jag har själv 7 års erfarenhet av det. Glöm inte bort att det är splitscreen både offline och online på Warhawk.


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv
Skrivet av emartin:

Tycker att det är jäkligt tunnt med bra spel att spela mot polare i samma soffa till PS3. Massa bilspel t.ex. som endast stöder en spelare offline (motorstorm, Dirt).

Jag och frugan spelade massa spel till PS2 tillsammans, (GT4, X-men legends, timesplitters m.fl). Det var ju mer eller mindre standard med offline multiplayer på förra generationen, men så verkar det inte vara längre.

Till PS3 finns bara alla multiplattformssportspel och NFS, och de har ju fått rätt jummen kritik.

Och co-op i äventyrsspel är ju helt obefintligt, eller har jag missat nåt?

du har missat en sak, ps3 är bara 1 år gammalt,
ps2 har funnits i 4 år, eller är det ännu mer ?

det har helt enkelt inte hunnit komma så många spel än till ps3.

Inaktiv

Hade fotbollsturnering hemma här i soffan med några arbetskamrater, var förvånansvärt roligt. Jag är inte ens intresserad av fotboll men blev ett jädra liv här hemma

Spelade Fifa 08, fyra stycken samtidigt.


signatur

PSNid: Hjod
XBLID: Hjod

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

ps2 har funnits i 4 år, eller är det ännu mer ?

Jag köpte min första ps2:a 2000 så snarare 7-8 år.

Jag vet inte om det finns så många co-op i äventyrsspel till PS2 heller iofs, men jag kanske bara inte kommer på några. Men att det kommer att komma spel med co-op funktion är jag övertygad om.

Medlem

Fick hem Burnout Paradise idag och måste bumpa denna tråd.

Ingen offline multiplayer, vad i hela helv...!

Tidigare så var detta ju det ultimata party-raceliret och nu är det bara online. Tror utvecklarna att man inte har några "riktiga" kompisar längre!?


signatur

Spelar just nu: Burnout Pradise, Ratchet & Clank: ToD
PSN: Stenbaeck

Inaktiv

typ

väldigt dåligt faktiskt..
dagens..erm..gamers
bara online hela tiden..allt ska vara online och multiplayer

Inaktiv
Skrivet av emartin:

Fick hem Burnout Paradise idag och måste bumpa denna tråd.

Ingen offline multiplayer, vad i hela helv...!

Tidigare så var detta ju det ultimata party-raceliret och nu är det bara online. Tror utvecklarna att man inte har några "riktiga" kompisar längre!?

Tycker du inte om att köra Online? Kör Burnout Paradise Online mest hela tiden. Måste säga att det är otroligt smidigt att köra Online på PS3:an:up:


signatur

Cobra 11 Crash Time Demo
PSN ID: mikzaSWE

Medlem
Skrivet av Davido pc:
Skrivet av emartin:

Fick hem Burnout Paradise idag och måste bumpa denna tråd.

Ingen offline multiplayer, vad i hela helv...!

Tidigare så var detta ju det ultimata party-raceliret och nu är det bara online. Tror utvecklarna att man inte har några "riktiga" kompisar längre!?

Tycker du inte om att köra Online? Kör Burnout Paradise Online mest hela tiden. Måste säga att det är otroligt smidigt att köra Online på PS3:an:up:

Jodå, men det känns lite onödigt att köpa en till PS3 och skicka in den och frugan i sovrummet för att kunna preja henne av vägen i burnout.


signatur

Spelar just nu: Burnout Pradise, Ratchet & Clank: ToD
PSN: Stenbaeck

Inaktiv

Absolut är det onödigt att köpa en till PS3:a. Och visst kan jag hålla med om att det är dåligt att det inte finns Multiplayer på Burnout längre. Fast jag älskar att köra Online, brukar inte köra Multiplayer.


signatur

Cobra 11 Crash Time Demo
PSN ID: mikzaSWE

Medlem

Har ni helt missat PSN eller? där finns det massvis med spel där man kan köra CO-OP. SupderStardust HD, BLASTFACTOR, Pixel junk monsters, Flow för att nämna några av MÅNGA spel som inte kostar mycket och är enormt kul.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Njaaa, har inte missat PSN-spelen direkt men vill helst ha riktga spel i fodral.


signatur

Cobra 11 Crash Time Demo
PSN ID: mikzaSWE

Inaktiv

Njaaa, har inte missat PSN-spelen direkt men vill helst ha riktga spel i fodral.


signatur

Cobra 11 Crash Time Demo
PSN ID: mikzaSWE

Medlem

Men faan Cod:MW SplitScreen! 2on2 så jävkla kuul att äga polarna som e mkt sämre än mig ..jag kan gå runt med pickan och ändå ÄGA

1
Skriv svar