De 10 bästa kommande spelen till PS3

Inaktiv
De 10 bästa kommande spelen till PS3

Har då suttigt och klippt ihop en liten film som handlar om de 10 bästa komande spelen till ps3. Engligt mig. Tog inte med god of war 3 eller yakuza "vad det nu heter". Men de flesta kan man hitta.
Antar att ni har sätt så mycket skit på youtube redan så min lila film ska väll då inte skada så mycket.

link: http://youtube.com/watch?v=Tj7piYvyM_g

Hoppas ni gillar den och samtycker med spelen. Om ni vill så ger 5 stars xD och en comment >.<..


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Little Big Planet.. no doubt. :heart:


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

ursäkta.... men.... arrggghhh, stavning i den där videon fick mig att vilja ta livet av mig ... men som tur avskräckt det mig från att läs allt fanboy dravel.

Sen att listan inte har white knight story gör ju att den blir totalt meninglös ;p bara massor av hype titlar du hade där som alla typ , var är t ex wardevil som ser mer intressant ut än 90% av titlar du hade?

Also, have news for you.Wii har redan vunnit. Det är totalt omöjligt för ps3an och 360 att slåss mot den i hårdvara försäljning. Ganska roande att se hur ps3 fanboys och 360 fanboys slåss om andra platsen denna generation ;p

Medlem

wii har urusel grafik, och det är ju inte bara det som avgör. Men det enda och bästa spelet måste ju vara Smg till wii alltså.
Det är väl dåligt gjort att wii håller på att kämpa så att dem kommer 3a i denna generation

Men vidion var rätt bra. P:

Medlem

^- så vi går inte efter försäljning? nehe, om vi går mot antal titlar med högst medelbetyg så ligger 360 längt före både wii och ps3an... och 360 kommer inte helt plötsligt sluta få alla multiplats och exklusiva spel .

Hur vill du se på detta? Wii säljer mest hårdvara, försäljning av mjukvara leder 360 med i hästlängder om man jämnför med wii och sp3an. 360 har dessutom mest titlar plus bäst betyg om man kollar på gamerankings överlag. Förklara för mig hur ps3an mystiskt kan gå om Wii i försäljningssiffror och 360 i antal titlar de närmsta åren?

Wii har resident evil 4, galaxy, traumacenter, zelda m.m. som jag har lirat och det är bra spel om jag för säga det så.

Kan du inte säga vad du tycker som avgör saken? Dock hoppas jag inte på att ditt svar blir, "den konsolen jag tycker mest om!!".

Jag är 360 fanboy om man ska kalla mig något men att skrika om att ps3an eller 360 lätt kommer slå wii är bara en dröm, ps3 och 360 slåss om andra platsen denna generation. deal with it.

Inaktiv

Wii är helt suverän,
hade en maskin för ett tag sen, men tröttnade,
men skaffade en ny igen för ett tag sen och nu lär man inte tröttna på den.

för min del så är Wii den bästa plattformen för fps spel.
att sikta med wiimoten och styra med nanchuck slår även pc helt klart.

att grafiken är sämst av alla plattformar stör inte.
nästa inköp blir Metroid prime och resident evil umbrella chronicles.

innerst inne så kan nog ingen säga att det är tråkigt att lira ett spel på Wii.

Inaktiv

Fanboy? det var ren fakta och ja. PS3 och Xbox 360 kan visst då ta över försäljningen...
Grafiken kommer bli bättre på PS3, visserligen har 360 bättre textur minne eftersom ps3s grafik kort "RSX" bara har 256 mb. Men PS3 behöver inget grafik kort för att få krafik neee.... Dom andvänder Cell processorn. Vilket sköter allt job. Då kan man tänka hur cell Processorn och RSX kommer bli

Och ja, min engleska suger och jag skrev allt i filmen en sen natt. Jag skrev också till foruminlägget att det kan vara en usel film för många. Men det finns så mycket skit på youtube så den borde inte skada =D


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Inaktiv

Jo ps3 har framtiden för sig, och med Blu-ray spelarn så är den även en attraktiv filmspelare.

Så ps3 har stora möjligheter att leva länge, såsom ps2 gör.

Inaktiv

Precis, om allt går som det ska. Kommer PS3 sälja fortfarande om 12 år sa (Phill harrisson)


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Medlem

^- dreamcasten säljer fortfarande, det där betyder inget att han skriker om support om 12 år. sonys spelavdelning kommer dö ut om de inte håller takten med MS att släppa next gen konsoler, och bestämmer sig nintedo för att göra en next gen konsol som både har grafik plus kontrollerna, så kommer de bli slaktade i japan.

Rising, sluta svälj precis allt PR som spelföretagen spyr ut sig ;p

Medlem
Skrivet av rising.freerider:

Fanboy? det var ren fakta och ja. PS3 och Xbox 360 kan visst då ta över försäljningen...
Grafiken kommer bli bättre på PS3, visserligen har 360 bättre textur minne eftersom ps3s grafik kort "RSX" bara har 256 mb. Men PS3 behöver inget grafik kort för att få krafik neee.... Dom andvänder Cell processorn. Vilket sköter allt job. Då kan man tänka hur cell Processorn och RSX kommer bli

Hur, när kommer detta ske som gör att ps3 eller 360 far om Wii? skulle vara intressant att se hur du resonerar.

Märks att du köpt in alldeles förmycket i hypen kring the cell, du vet att sony gjorde precis sammasak med ps2an? Fast då var det the emotion enginen som hypades, visst du ens om det? ;p Deras fake hype dödade dreamcasten, men det är tur att inte samma hände denna generation.

Medlem

Nu kan alla hålla tyst om det i stället. Jag lovar att vi får se vad som sker utan att ni babblar om vems snopp som är längst.

Medlem
Skrivet av Z0RRE:

Nu kan alla hålla tyst om det i stället. Jag lovar att vi får se vad som sker utan att ni babblar om vems snopp som är längst.

Du måste vara en väldigt intressant människa att diskutera med

Medlem
Skrivet av Z0RRE:

Nu kan alla hålla tyst om det i stället. Jag lovar att vi får se vad som sker utan att ni babblar om vems snopp som är längst.

Det spelar ingen roll hur lång den är, vad som spelar roll är hur den används.

Inaktiv

Har den snart redan gjort. Om man tittar med hur många kopior Wii har sålts sedan PS3 kom ut ligger den inte långt ifrån. Kanske om man tittar när wii skäpptes och fick 2 år på sig då PS3 senare kom ut. Fast Wii har gjort en fantastisk försäljning också 360 så det kan vara svårt för PS3. Tur då att Sony har tänkt framåt. ----Blu-ray---
Samma gjorde de med PS2, då det var DVD istället. 87% av alla som köpte en DVD spelare köpte en PS2 som sin första DVD spelare. Många visste inte häller att PS2 hade DVD.
Om du tittar på vad en Blu-ray spelare kostar, är det mycket billigare att skaffa en PS3.
Wii kommer att dö ut snabbare än PS3 mycket snabbare. Om du tittar på beräkningar stiger PS3 snabbare än Wii.
Vid senare år kommer fler och fler folk ha HD-tv, då man säkerligen vill få ut 1080p. Medan wii bara kan få 472p eller vad det var.

Det där med Cell processorn värkar du inte veta så mycket om.
PS3 är framtiden "deal with it"


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

360 kommer inte helt plötsligt sluta få alla multiplats och exklusiva spel.

Eh.. jo, Nämn ett exklusivt spel just för Xbox 360 detta året. Kan bara komma på 1 spel "Ninja Gaiden 2" då de till och med kanske släpper ut Ninja gaiden 2 sigma.
Jag kan nämna minst 11 spel som är exklusiva till PS3. Gör det med 360 snälla.


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Medlem
Skrivet av rising.freerider:

Har den snart redan gjort. Om man tittar med hur många kopior Wii har sålts sedan PS3 kom ut ligger den inte långt ifrån. Kanske om man tittar när wii skäpptes och fick 2 år på sig då PS3 senare kom ut. Fast Wii har gjort en fantastisk försäljning också 360 så det kan vara svårt för PS3. Tur då att Sony har tänkt framåt. ----Blu-ray---
Samma gjorde de med PS2, då det var DVD istället. 87% av alla som köpte en DVD spelare köpte en PS2 som sin första DVD spelare. Många visste inte häller att PS2 hade DVD.
Om du tittar på vad en Blu-ray spelare kostar, är det mycket billigare att skaffa en PS3.
Wii kommer att dö ut snabbare än PS3 mycket snabbare. Om du tittar på beräkningar stiger PS3 snabbare än Wii.
Vid senare år kommer fler och fler folk ha HD-tv, då man säkerligen vill få ut 1080p. Medan wii bara kan få 472p eller vad det var.

Det där med Cell processorn värkar du inte veta så mycket om.
PS3 är framtiden "deal with it"

vad snackar du om?

The PS3 was first released on November 11, 2006, in Japan, November 17, 2006 in North America and Asia, and March 23, 2007 in Europe and Oceania

On September 14, 2006, Nintendo announced release information for Japan, North and South America, Australasia. And first released at November 19th 2006.

vilket försprång snackar du om? o.o wii har sålt ungefär 19 miljoner medans ps3an typ 9 miljoner
om man tror på VGchartz, vet du hur lång tid det kommer ta för de andra konsolerna att ta ifatt wii om de inte slutar sälja helt?

Och denna länk förstör helt ditt argument med att ps3an skulle sälja snabbare än wii. länk har du någon bättre källa som säger annat så är jag glad att läsa det.

Too human
ninja gaiden 2
Splinter Cell Conviction
Cry On
Fable 2
Halo Wars
Infinite Undiscovery
Lost Odyssey
Mobile Ops: The One Year War
Banjo

några jag kunde tänka mig, plus en hel del 360/pc titlar som man kan lira på sin 360 om man inte har dator som pallar det som t ex alan wake, age of conan.

Inte jag tror att jag kan ändra din uppfattning efter det du skrivit i denna tråd, men men.

Inaktiv

Ett av dem: Gran Turismo 5 (INTE Prologue).


signatur

Cobra 11 Crash Time Demo
PSN ID: mikzaSWE

Inaktiv

låter gött Too human
ninja gaiden 2
Splinter Cell Conviction
Cry On
Fable 2
Halo Wars
Infinite Undiscovery
Lost Odyssey
Mobile Ops: The One Year War
Banjo

Men jag menade i Europe det där med att wii kom ut före


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Inaktiv
Skrivet av Davido pc:

Ett av dem: Gran Turismo 5 (INTE Prologue).

Kan du skicka en link där det står att Gran turismo 5 kommer till Xboxen?


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Inaktiv
Skrivet av Davido pc:

Ett av dem: Gran Turismo 5 (INTE Prologue).

Kan du skicka en link där det står att Gran turismo 5 kommer till Xboxen?


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Medlem
Skrivet av rising.freerider:

låter gött Too human
ninja gaiden 2
Splinter Cell Conviction
Cry On
Fable 2
Halo Wars
Infinite Undiscovery
Lost Odyssey
Mobile Ops: The One Year War
Banjo

Men jag menade i Europe det där med att wii kom ut före

Listan kan säkert göra längre men jag är inte direkt intresserad ens av hälften av spelen jag nämnde, så finns säkert flera bilspel och tjafs.

Kolla på diagramet jag skickade, ps3an säljer inte snabbare än vad wii sålde förra året och den har inte gått om någon gång ;p så ditt påstående är ju felaktigt hur du än försöker vända på det.

Medlem

Men hur kan du påstå att Wii kom ut 2 år före PS3 i EU? Om jag inte minns helt fel så släpptes Wii i december och året efter, i mars, kom PS3. Det borde väl bli max 4 månader? Sen vill jag också påpeka att det finns bra blu-ray-spelare som är billigare/lika billiga som PS3 så det är knappast ett fynd längre att köpa en PS3 för just blu-ray. Än mindre i framtiden.

Så länge man inte kan chippa PS3 och köpa billiga blu-ray-brännare tror jag inte försäljningen kommer öka så värst mycket. Face it, folk är svinniga. Inte så konstigt heller när dagens spel är så pass dyra.

Inaktiv

Iallafall, så har jag inget imot Xbox 360 och Wii. Hade jag haft pengar hade jag skaffat dom alla 2.
Wii har sålt jävligt bra samt 360, fast jag tror ändå att PS3 kommer att sälja mest. Kanske inte du tror/tycker, men man får alla tycka som man själv vill.
Vi får helt enkelt bara vänta och se


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Inaktiv

Jag tror inte att det kommer komma till Xbox. Du får nöja dig med PGR4 o.s.v. Eller har du PS3?


signatur

Cobra 11 Crash Time Demo
PSN ID: mikzaSWE

Inaktiv
Skrivet av rising.freerider:

Iallafall, så har jag inget imot Xbox 360 och Wii. Hade jag haft pengar hade jag skaffat dom alla 2.
Wii har sålt jävligt bra samt 360, fast jag tror ändå att PS3 kommer att sälja mest. Kanske inte du tror/tycker, men man får alla tycka som man själv vill.
Vi får helt enkelt bara vänta och se

Det stod att de sålde 17 Wii i sekunden på Amazon.


signatur

Cobra 11 Crash Time Demo
PSN ID: mikzaSWE

1
Skriv svar