DVD.skivor till PS2

Inaktiv
DVD.skivor till PS2

Det är dags att inhandla skivor till mitt playstation 2. Kring detta har jag ett par funderingar.
Jag har kollat på dessa http://www.dvdmarknaden.com/SE/Catalog/DVD/DVD-R/8x_printable...
Och undrar om det är ett smart köp? Är rädd om mitt playstation och gör det yttersta för att skona lasern så mycket som möjligt.

Beror det endast på skivan eller hur bra skivorna passar just mitt playstation (om ni förstår vad jag menar)..

Tack i förhand.

Medlem

Du ska inte göra det jag tror du ska göra med skivorna? I så fall är det risk för att tråden låses och du får en varning av en MOD.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Det är inte olagligt att bränna spel man köpt själv. Däremot får man inte ladda ner spel och därefter bränna de, vilket anses olagligt.

Medlem

^ Om du är rädd om ditt playstation, varför ska du då då köra brända spel istället för dina köpta spel? När brända spel är välkänt för att döda lasern? låter inte speciellt clever om du frågar mig :/

1
Skriv svar