Långa spel på ps3?

Inaktiv
Långa spel på ps3?

Tja! Nu har jag har länge letat efter ett bra och LÅNGT ps3 spel, tycker dom flesta spelen är över på bara några timmar...
Så jag frågar er, finns det något bra långt (Eller halv långt) spel till ps3?
Har funderat på att köpa Ratchet & Clank future: Tools of destruction, är det kort?
Vore schysst om jag fick något bra tips!

Medlem

assains creed var ju långt ungefär 12-14 timmar om man gör allt på spelet(inte flaggorna).

Uncharted var hyfsat lång också

de är vell nog domspelen som jag har spelat som var ganska långa!
EDIT: roliga också

Inaktiv

Ratchet & Clank är hyffsat kort, men ack så grymt!
Assassin's Creed är långt, för mig tog det ungefär 40-60 timmar att klara allt!

Sen vet jag inte om du gillar rollspel, men FF12 och 10 är ju att rekommendera, iofs PS2 spel men fan va långa dom är

Medlem

Ninja gaiden sigma, börja på lite svårare svårighetsgrad så kommer det ge många timmar kan ja säga.

Enchanted arms, rollspel som tar typ 30 timmar har ja för mig att ta sig igenom. Folk får säga vad dom vill men jag gillade det till 360.

Oblivion, kan ju vara hur många timmar man vill det egentligen ;p finns mycket att göra hehe.

The orange box, det tar ett par timmar att ta sig igenom HL2, episode 1&2 och portal.. sen har man ju TF2 att roa sig med sen.

R&C ska ligga på 10-12 timmar vad jag har för mig.

resistance tar väl 10 timmar att köra igenom, men har för mig att det har stort omspelningsvärde för att man kan inte låsa upp alla vapen första gången man kör igenom det.

Heavenly sword & uncharted ska ju gå att klara på allt från 6 till 9 timmar så kan ej förstå hur folk kan rekommendera dom.

Assassins creed skulle jag inte rekommendera någon att köpa ;p
för att inget av det som tar tid att göra är INTE värt det.(samla flaggor, rädda samma personer 10000 gånger och klättra upp i 1000 st olika precis likadana torn)

Medlem

Om du gillar RPG så köp Final Fantasy 13 eller vilket nummer det är. Vet dock inte när det kommer.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

^- Tidigast första kvartalet 2009 här i Europa och USA.

Medlem

R&C: ToD är c:a 15-16h, det är värt varenda minut spenderad.

Medlem

r&c kan man också spela om. i svårare svårihetsgrad. Och skaffa mer vapen.

Inaktiv

Assassin's creed var i mitt tycke ganska kort, spelade kanske 24 timmar, men då har jag tagit alla lookouts räddat alla citizens. Flaggorna är ju bara jobbigt.... orkar inte hitta alla xD men jag har det ju som sagt så .. Hur långt är Uncharted? Ganska sugen på det eller/och R&C.. vet inte om jag har råd att köpa båda.. väntar på att Little big planet ska komma ut (det ser ju skit kul ut! synd att man är typ ensammen om den åsikten )

Medlem

Ensam? Icke! Little big planet kommer bli asgymt!


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Inaktiv
Skrivet av HinduTimes:

Ensam? Icke! Little big planet kommer bli asgymt!

Bra! Har sparat undan pengar så jag kan köpa det direkt när det kommer ... trodde jag skulle vara ganska ensammen men.. hur är det med det.. spelar man 4st online eller offline co-op eller hur blir det?

Medlem

Ninja Gaiden och Ratchet & Clank är ganska långa och äckligt bra.

Motorstorm är också på 10+ timmar, inräknat alla extrabanor och fordon som finns till nedladdning.

Inaktiv
Skrivet av Ztyxion:

väntar på att Little big planet ska komma ut (det ser ju skit kul ut! synd att man är typ ensammen om den åsikten )


Det spelet kommer att regera i tusen år om inte mer!
Jag längtar också något oerhört efter spelet!

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Om du gillar RPG så köp Final Fantasy 13 eller vilket nummer det är. Vet dock inte när det kommer.

Hehe kommer inte förens slutet av 2008 kanske enda tills början av 2009..


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Inaktiv
Skrivet av Bukload:

Ninja Gaiden och Ratchet & Clank är ganska långa och äckligt bra.

Motorstorm är också på 10+ timmar, inräknat alla extrabanor och fordon som finns till nedladdning.

Har motorstorm riktigt bra lir.. fick med det när jag köpte PS3 gaming bundle eller vad den hette när man fick med resistance:FoM och motorstorm... Blir nog Ratchet and Clank och sen vänta på Little big planet!

1
Skriv svar