Tips på ba spel

Inaktiv
Tips på ba spel

I sommar komme jag att köpa mig en ny PS3 och behöver tips på bra spel. Gärna något som inte finns till xbox 360.

Gärna såna som man även kan spela online och co-op på.

Alla tips är välkomna.


signatur

Kaxelina har ordet.

Medlem

Uncharted är ju grymt bra dock inget Online och Co-Op men en säker 10/10
Sen måsste du ju köpa Haze om du gillar firsT Person shooters, där kommer det vara Online och 4 player Co-Op, förmodligen kommer man också kunna ta med en kompis hemmifrån och spela online
Det här spelet kommer under första kvartalet 2008

Ett annat bra spel som kommer är Army Of 2 som har försentas till Första Kvartalet 2008 , där allt går ut på att Co-Op sig igenom spelet som, ser mycket lovande ut eftersom jag är en CoOpare man kommer också kunna ta med en vän online och köra 2mot2 matcher :S intehellt säker....

sen vet jag inte så mycket mer om första kvartalet 2008 ..joo ett till ,.....

Conflict Denied Ops som har varit en serie på ps2 som jag tyckt väldigt mycket om just för att det är Co-Op man styr 2 gubbar VAR, som har olika vapen och egen skaper (3person) kommer i februari 2008 på ps3

Uncharted finns bara till ps3
Haze blir bara ps3 exclusivt
Army Of 2 kommer till ps3 och xbox 360
Conflict denied oops (tror att det kommer till ps3 och 360)

Finns säkert mer ;):up:

Inaktiv

Skaffa Uncharted, Rathcet & Clank, Motorstorm, Haze, Army of Two, Rub 'a' Dub (eller hur fan dom nu stavar det), och Lair.
Och ja, Lair är ett bra spel. Verkligen inga pisskontroller i det spelet, sålänge man ger det mer än 10 minuter..
Nu vet jag inte riktigt när Little Big Planet släpps, men skaffa det också

Medlem

Du skall skaffa Snakeball, det är underbart.

Inaktiv

Japp Little Big Planet är redan given. Väntar som 17 på det spelet.

Ratchet och Clank blir ett köp för min äldsta dotter vill ha den, även jag.

Army of 2 verkar ju intressant. Blir säkert ett köp.

Uncharted har jag inte riktigt förstått mig på men jag får kolla på lite fler bilder.

Motorstorm hade jag och jag gillade inte den så mkt. Sköna vyer och sånt men jag gillade inte banorna, dom sladdriga bilarna/motorcyklarna och den långtråkiga banorna.

Gillar både första och tredjepersons spel. Gärna mycket action varvat med lagom slöspelande.

Edit: Läste i annan tråd och kom på en massa tips. Heavenly sword och ninja Gaiden Sigma får jag inte glömma bort.


signatur

Kaxelina har ordet.

1
Skriv svar