Kommer man känna sig hemma i Home ?

Inaktiv
Kommer man känna sig hemma i Home ?

Det börjar ju närma sig för Home på ps3 snart,
vad tror ni om det, kommer det bli rackarns kul ?

och vad kan man göra i Home tro, och kommer det utvecklas så att det släpps typ tillägg till det.

så vad hoppas ni vad Home kan ge er ?

Inaktiv

home kan nog inte ge mig något..är inte alls hypad över det..
tyvärr

gå runt o idla .. nja tack
men achievments önskas..

Medlem

Kommer det komma achievments till ps3? Om jag ska va ärlig tycker jag dom ska kopiera Achievments rakt av, det är beroende framkallande

Medlem

Home har ju blivit försenat igen, som allt annat på PS3. Börjar faktiskt lukta fiasko.

Har alltid sett det som en bra plattform för att basera PSNs community på, tyvärr är det över ett år sedan PS3 släpptes, Home borde ha funnits ute redan då.


signatur
Inaktiv

tycker iaf det kan vara kul att gå runt å chatta med folk, om man vill det,
man kan ju vara lite aktiv också,
för man ska ju kunna spela biljard och även arkad spel på vissa ställen i home som man går till.

Inaktiv

Tror att home kommer att bli riktigt fett. Att kunna träffa sina polare och sedan fråga om man ska hoppa in i Call Of Duty 4 m.m kommer bli svin kul. träffa nya människor att spela online blir fett det me.
Har en känsla att det kommer att bli lite som World Of Warcraft Mycket socialt och beroende

Längtar!


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Medlem

Vart kan man läsa om detta?:-)

Inaktiv

Jag tror att det kommer att bli bra OM det kommer någon gång. Jag kommer att vara på Home iaf.


signatur

Kaxelina har ordet.

Inaktiv

vad man läst nånstans så ska det komma nu i första kvartalet,
och gratis är det ju också,
man har också typ en egen lägenhet man kan bjuda in folk i vad man förstått,
en lägenhet som man själv kan möblera,

och så var det väl så att om man vinner typ nån tävling, race eller så i spel så ska man få nån slags pokaler som man kan ha i lägenheten ?

Och så ska man kunna köpa extra prylar till sin lägenhet, fixa kläder till sin gubbe i Home medmera.

Ha en tv apparat i rummet där det körs trailers för kommande biofilmer eller kommande spel ska man ju också kunna se i lägenhets tvn.

Såg allt det i nån pressvisningsfilm förra året som låg ute på nätet.

och så kommer det säkert extra tillägg till Home efterhand.

Inaktiv

Mmm. Me like!
Nämen allvarligt. Jag diggar den starkt. Kommer att koppla upp mig så snart jag köpt min PS3a.


signatur

Kaxelina har ordet.

Medlem

Säkert kul ibörjan och vissa kan säkert tycka det är lättare att hitta okända att spela med om man tittar på dom via en mer "levande" avatar än bara en bild i en menylista som på live tex.

Men själv vette fan jag tror nog det hade varit kul ett tag men sen vet jag inte om man skulle vara så brydd.
Sen har jagi nte förtståt om home är nått man måste ladda hem osv om man vill ha achievements osv.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Enda som jag tror kan bli kul i Home är dom små mini spelen, resten tycker jag är skräp. PSP meny system FTW

Inaktiv
Skrivet av [Molotov:

"]Säkert kul ibörjan och vissa kan säkert tycka det är lättare att hitta okända att spela med om man tittar på dom via en mer "levande" avatar än bara en bild i en menylista som på live tex.

Men själv vette fan jag tror nog det hade varit kul ett tag men sen vet jag inte om man skulle vara så brydd.
Sen har jagi nte förtståt om home är nått man måste ladda hem osv om man vill ha achievements osv.

De lär ju uppdatera det hela tiden


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Medlem

Kan bli riktigt tufft att be ge sig in i sin stora hall med pokaler och annat gott man fått genom alla sina spel. Ska bli spännande och se hur det kommer att utformas.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Ser fram mot home, man kan ju inreda sin egen klan lägenhet och ha det som samlingsplats innan man speler med sina polare.


signatur

Crysis! Crysis! Crysis!

Medlem

Jag är väl en av få som gillar Sims lite smått så jag ser fram emot Home

Hoppas bara att det släpps nångång och att det fungerar som det ska också-

Medlem

Testar att fråga igen, kan man få lite information om vad fan det är??

Inaktiv

Titta på denna 12 minuters visningen och njut

http://www.youtube.com/watch?v=oInP2DAa3BA

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

Titta på denna 12 minuters visningen och njut

http://www.youtube.com/watch?v=oInP2DAa3BA

Sweeeeeeeeeet! Gratis ?:>

Inaktiv

Jupp det är gratis,
men sen kommer det nog extra grejer som man kan downloada, typ andra kläder och möbler och sånt,
om det är gratis eller ej vet nog ingen,
men själva Home är helt gratis,

och det blir säkert dom uppdateringar till Home som kommer efterhand också.

Medlem

Mumma! Jag vill ha!

Tack för länken.

Medlem

Det börjar väl närma sig nu tills det släpps,
det skulle väl komma första kvartalet 2008 ?

Inaktiv

ah ser verkligen fram emot home, älskar att stå och snacka strunt med folk och spela minispel så det första dygnet home har varit ute lär det inte bli mycket sömn


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Det är ju snygg grafik så det kanske blir lite slänga av sig kläder på sin karaktär och ha lite cybersex i home

1
Skriv svar