Need for Speed Pro Street (PS3)

Inaktiv
Need for Speed Pro Street (PS3)

Hejsan alla!

Jag har en liten fundering om NFS: Pro Street.
Vilka är de bästa bilarna man kan ha på spelet?
Alltså vilken är den bästa drag racing bilen?
Vilken är den bästa "fast bilen"?
Vilken är den bästa ban bilen osv..?

Jag vet att folk brukar säga Zonda är bäst på allt, men den är ju totalt dyrast. Man kan dock använda en fri bil marker för att köpa den men eftersom man bara kan välja en bil per vilket läge man vill att den ska köras på (bana, drag osv..).
Jag ligger på det läget att jag ska besegra Ryo Watanabe och skulle vara trevligt om någon kunde ge mig lite tips om bilarna

Mvh,
Fate

Inaktiv

jisses, du tycker det spelet är bra ?
bytte in det dagen efter man köpte det.

Inaktiv

Japps jag tycker det är riktigt roligt spel
Måste dock säga att det är lite tungt med degen i början och det är segt just då, men sedan när du/jag/man har spelet ett tag så mjukar det upp och blir roligare
Så tycker jag.

Inaktiv

jo man får jobba en del

Inaktiv

Ja helt sant, man får ju jobba en del för att få igång själva spelet.
btw.. är det ingen som har ett litet fint svar på min första fråga

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

jisses, du tycker det spelet är bra ?
bytte in det dagen efter man köpte det.

Hade det till PC, orkade inte köra mer än 10min innan jag stängde ner för att aldrig mer spela det >.<


signatur

B lup

Inaktiv
Skrivet av BangBoomBang:

jisses, du tycker det spelet är bra ?
bytte in det dagen efter man köpte det.

Har det på ps3. Kan kanske vara kul att möta kompisarna, men är kanska drygt när man kör karriär. Ska byta in det när Haze kommer


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Inaktiv

Ja Haze verkar vara ett riktigt trevligt spel Vet dock inte om jag vill byta in mitt Pro Street eftersom de är kul att lira multiplayer och möta polare på dela skärm osv..

Inaktiv

Provade demot på xboxen och jag gillade den inte alls. Inte alls som de tidigare spelen från EA och Need for Speed-serien.


signatur

Kaxelina har ordet.

Inaktiv

Tjabba Fate_Powerzorz!

Jag gillar också det spelet faktiskt, men man får spela ganska mycket för att uppskatta det tror jag.

Har dock inte kommit så långt att jag har råd med min Zonda ännu

I övrigt är jag ganska kass på bilspel faktiskt, så jag har ingen aning om vad som faktiskt är bäst. Det är bara jäkligt skoj att köra

Inaktiv

Jag kan hålla med om att det inte alls är som de förra NFS spelen, det känns mer som att de försöker göra ett spel som GT faktiskt. Jag gillar starkt race känslan i spelet och ett minus är att man får spela mycket och hårt för att komma en vart i spelet.

Drag Race:n är ganska svåra och det är svårt i början att "konkurrera" med sin Cobalt eller 240.

Jag spelade demot GT5 på min PS3:a (nerladdning från PSN). Riktigt snyggt spel måste jag säga och jag tror det kommer vara en av de snyggaste och roligaste spelen inom "Race" serien (till konsol).

Men nu är det prat om NFS i denna topic och inte GT5

@Kibb Zonda är tydligen klart bäst på allt, men också den dyraste bilen i spelet som jag nämde i början man kan ju använda en gratis bilmarker för att köpa den men skulle vara kul att veta om det finns andra bilar som kanske också är "bäst"

Inaktiv

Jo det finns säkerligen bilar som ligger i ungefär samma klass. Med lite tur

Inaktiv

Jasså? Jo det borde ju göra det. Med nivå 4 trim och en relativt hög prisklass på bilen. Dock vet jag ju inte vilka/vilken.

1
Skriv svar