Gran Turismo 5 Nyheter

Inaktiv
Gran Turismo 5 Nyheter

Någon som har nyheter om Gran Turismo 5. Jag vill gärna ha all information som jag kan få. Jag skulle vara tacksam om ni skrev vad ni visste!


signatur

Cobra 11 Crash Time Demo
PSN ID: mikzaSWE

Inaktiv

varför vill du inte har info om Prologue?
*går o spelar Prologue online o väntar på svar*

Inaktiv

Jo, visst går det bra med Prologue också, men helst om GT5.


signatur

Cobra 11 Crash Time Demo
PSN ID: mikzaSWE

Inaktiv

Jag hittade(visserligen på GameReactor men...)med massor av bilder(12)från Gran Turismo 5 som jag inte hittat annars! Undrar just vars GameReactor fick de ifrån...Jag har letat jättelänge på internet efter sådana bilder, men utan resultat.


signatur

Cobra 11 Crash Time Demo
PSN ID: mikzaSWE

Medlem
Inaktiv

Tack för tipset!


signatur

Cobra 11 Crash Time Demo
PSN ID: mikzaSWE

Inaktiv

Någon som vet någonting om något demo?


signatur

Cobra 11 Crash Time Demo
PSN ID: mikzaSWE

cxl
Medlem

Prologue är väl en demo av GT5?

Medlem

Prologue e så sant demot av gt5 men i oktober släpptes ett demo av Prologuen på Japans PSN, tror dock att de e borttaget nu.

Förbannat snyggt och skit kul! Brukar ta ett varv lite då o då på Suzuka med evo 10an, de e grymt!

Inaktiv

Ja, det är borttaget nu. Det var bara ett "jubileums-demo"eller vad man ska säga, till Tokyo Motor Show.


signatur

Cobra 11 Crash Time Demo
PSN ID: mikzaSWE

Inaktiv

Fast det är ju dumt att det inte har någon skade-motor. Jag såg på något Playstation 3-forum att det skulle finnas en uppgradering till Prologue så att bilarna tar skada. Undrar om det är sant...


signatur

Cobra 11 Crash Time Demo
PSN ID: mikzaSWE

Inaktiv

Undrar om fodralet ser ut så här...

http://www.vgboxart.com/boxes/PS3/7171-v2-orig.jpg


signatur

Cobra 11 Crash Time Demo
PSN ID: mikzaSWE

Medlem

Hoppas fodralet är mer likt det till Prologue...mums!

[http://www.gran-turismo.com/gt5p/index_en.html] under Introduction

Medlem
Skrivet av Davido pc:

Ja, det är borttaget nu. Det var bara ett "jubileums-demo"eller vad man ska säga, till Tokyo Motor Show.

Du kan få tag på de genom Proxy, om non ville veta

Inaktiv
Skrivet av Bengan87:
Skrivet av Davido pc:

Ja, det är borttaget nu. Det var bara ett "jubileums-demo"eller vad man ska säga, till Tokyo Motor Show.

Du kan få tag på de genom Proxy, om non ville veta

Vad är "Proxy"?


signatur

Cobra 11 Crash Time Demo
PSN ID: mikzaSWE

Inaktiv
Skrivet av Davido pc:

Undrar om fodralet ser ut så här...

Prologue fodral:
http://nihonjinninaru.bilddagboken.se/p/show.html?id=13768730...

Prologue skiva:
http://nihonjinninaru.bilddagboken.se/p/show.html?id=13768824...

spelet patchades för nån dag sen, vet inte exakt vad dom patchade, tryckte förbi all info
men ännu går bilarna inte sönder - men de ska dom väll göra i framtiden förstår jag

Inaktiv

Tack, då vet jag!


signatur

Cobra 11 Crash Time Demo
PSN ID: mikzaSWE

Inaktiv

Jag vet inte om jag ska vänta på Gran Turismo 5(som troligen kommer sent in på 2008 )eller om jag ska köpa Prologue.


signatur

Cobra 11 Crash Time Demo
PSN ID: mikzaSWE

Inaktiv

Någon som vet när Gran Turismo 5 kommer? Så att jag har något att se fram emot.


signatur

Cobra 11 Crash Time Demo
PSN ID: mikzaSWE

Medlem
Skrivet av Davido pc:

Vad är "Proxy"?

Först tankar du hem demot här till din dator sen lägger du upp enproxy server på din dator för att skicka spelet till din ps3a..

"You can still download it directly from the server. Here is the link: Link After downloading it to your PC, you can use a proxy server to transfer it to your PS3. Here you can download a proxy server: http://www.ps3-hacks.com/file/16 After installing this proxy server on your PC, it shows the internal IP-address of your PC.

Now turn on 'use proxy' on the PS3 network settings and use the IP-address as shown in the proxy server. After this start downloading F@H on the PS3 and the link shows in the log window of the proxy server where the PS3 tries to download F@H.

Copy that link and paste it into the window 'replace files' in the proxy server software, also place the path to the downloaded GT5P-demo there. Now, when you again start to download F@H it will "download" the GT5P-demo from your PC, and you can start playing"

Medlem
Skrivet av Davido pc:

Någon som vet när Gran Turismo 5 kommer? Så att jag har något att se fram emot.

Jag har svårt att tro att någon här sitter på intern branschinfo. Skulle någon nu göra det så får man ju inte dela med sig ändå eftersom den är just intern. Om ett datum hade tillkännagivits så hade den informationen funnits i nyhetsarkivet som du fick länken till tidigare.

Inaktiv

Det har du rätt i.


signatur

Cobra 11 Crash Time Demo
PSN ID: mikzaSWE

Inaktiv

Skulle det inte komma ett Prologue-demo till den europeiska storen innan 2007 års slut? Undrar om Polyphony är försenade, fast det har ju redan släppts...I japan alltså.


signatur

Cobra 11 Crash Time Demo
PSN ID: mikzaSWE

Inaktiv

Jag såg en insändare på FZ som sa att det skulle komma oktober 2008...Alltså Gran Turismo 5 inte Prologue.


signatur

Cobra 11 Crash Time Demo
PSN ID: mikzaSWE

Medlem

Grabbar jag tror inte att vi får se Gt5an förns tidigast julen 2008! värt o vänta på ... låt dom meka ihop ett antal coola bilar .. koenigsegg ccx-r , lambos, saab 900 turbo och massor coola bilar ... tar tid och göra en bil har ja hört!

Har oxå hört att de ryktas om över 900 bilar och över 100 banor...

Medlem

Sommaren 09 tror jag är en rimlig gissning.

Inaktiv
Skrivet av Bengan87:

Grabbar jag tror inte att vi får se Gt5an förns tidigast julen 2008! värt o vänta på ... låt dom meka ihop ett antal coola bilar .. koenigsegg ccx-r , lambos, saab 900 turbo och massor coola bilar ... tar tid och göra en bil har ja hört!

Har oxå hört att de ryktas om över 900 bilar och över 100 banor...

Ja, det tar ju tid att göra vyn vid ratten.


signatur

Cobra 11 Crash Time Demo
PSN ID: mikzaSWE

Medlem

Tror fysiken tar rätt lång tid att få till rätta ... dock e de nog ett antal 100 pers som arbetar ... men sen så tror jag att om Polyphony känner att dom inte hinner med alla bilar som tänkt sej så släpper som spelet ändå te julen 08 och nu när allt har dragit sej te online världen så kommer vi få tanka hem nya bilpaket och banpaket när dom e klara.

Inaktiv

Precis.


signatur

Cobra 11 Crash Time Demo
PSN ID: mikzaSWE

Inaktiv
Skrivet av Hubbe:

Sommaren 09 tror jag är en rimlig gissning.

Låter som om vi får vänta ett ganska bra tag :\.


signatur

Cobra 11 Crash Time Demo
PSN ID: mikzaSWE

123
Skriv svar