Medlem
Filmtips!

Jag kan starkt rekommendera Planet Earth i Blu-Ray format för alla med en Ps3 därute! En fantastisk dokumentärserie som blir helt otrolig med den extra höga upplösningen som Blu-ray och en eventuell HD-TV ger.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Inaktiv

göttans har bara sätt Harry potter i blu-ray xD filmen sög men kvaliten var cp bra


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Medlem

Den här Sunshine tror jag den heter ... tankade den dock med blueray men var ändå GRYMT BRa!

Medlem
Skrivet av fella1strke:

Den här Sunshine tror jag den heter ... tankade den dock med blueray men var ändå GRYMT BRa!

Grym film, vore verkligen häftigt att ha i Blu-Ray!

Ni får gärna rekommendera filmer som är värda att ha i Blu-Ray! Själv tycker jag att 300 är en film som man borde se i Blu-Ray, eftersom det visuella har redan så stor betydelse i den filmen.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Har 300 hemma också, bra film! Planerar på att köpa Råttaoulie och Pan's Labyrinth när dom kommer i februari.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Inaktiv

den där scifi filmen, serenity borde väl vara grym med bluray,
görbra film och fräckt filmad.

Medlem

Arn i Blu-Ray kanske .. ? någon som har sätt den förresten ?
Var den bra ? var de några stora slag , Krigen e ju bäst

EDIT: Die Hard 4.0 kanske också skulle var något.. den filmen e ju riktigt bra !

Medlem

Har dom 3 piratfilmerna på väg hem från webhallen så nu ska jag äntligen få se lite högupplösta pirater!


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem
Skrivet av fella1strke:

Arn i Blu-Ray kanske .. ? någon som har sätt den förresten ?
Var den bra ? var de några stora slag , Krigen e ju bäst

EDIT: Die Hard 4.0 kanske också skulle var något.. den filmen e ju riktigt bra !

Jag vill inte se Arn, eftersom jag stödjer inte ett filmprojekt som har kostat svensk film 210 miljoner bara för att göra Kingdom of Heaven på svenska. Ja tycker att dom borde lagt pengarna på att stödja andra projekt. Sen tror jag inte att den kommer på Blu-Ray heller.

Titta på Kingdom of Heaven annars, den är helt okej.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Inaktiv
Skrivet av fella1strke:

Arn i Blu-Ray kanske .. ? någon som har sätt den förresten ?
Var den bra ? var de några stora slag , Krigen e ju bäst

EDIT: Die Hard 4.0 kanske också skulle var något.. den filmen e ju riktigt bra !

Såg den på bio igår.
Var det sämsta jag någonsin har sätt på länge. Den var jävligt dyr att titta på. Såg den på royal i malmö för 100 kr.
Det ända som var bra i filmen var när dom pratade engelska.. Resten var bara rent skit. Ville bara sticka där ifrån. Så var filmen cp lång också, kändes som den aldrig skulle ta slut...

ps: SE DEN INTE!


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Inaktiv

Annars en film som jag skulle vilja se i Blu-ray är nog Final Fantasy filmen. Fina effecter även om den e ganska gamal.


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Inaktiv

Annars en film som jag skulle vilja se i Blu-ray är nog Final Fantasy filmen. Fina effecter även om den e ganska gammal.


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Inaktiv

Vilken av dem, Spirits within eller Advent Children?

Medlem

Pirates trilogin måste man ha på blu-ray, toppbetyg på både ljud och bild.

Medlem
1
Skriv svar