Inaktiv
WHY!!??

Varför varför kommer inte Ninja Gaiden 2 ut till PS3? Hade ju längtat efter det då man får höra att det kommer bara till 360 fyfan.
Så ja varför???


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Medlem

För att det är exklusivt. Men om du har tur så kanske dom gör NG2: Sigma.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av rising.freerider:

Varför varför kommer inte Ninja Gaiden 2 ut till PS3? Hade ju längtat efter det då man får höra att det kommer bara till 360 fyfan.
Så ja varför???

är du inte nöjd och glad över ninja gaiden sigma då ?
http://www.fz.se/artiklar/article.php?id=1764

Inaktiv
Skrivet av BangBoomBang:
Skrivet av rising.freerider:

Varför varför kommer inte Ninja Gaiden 2 ut till PS3? Hade ju längtat efter det då man får höra att det kommer bara till 360 fyfan.
Så ja varför???

är du inte nöjd och glad över ninja gaiden sigma då ?
http://www.fz.se/artiklar/article.php?id=1764

Vill ha tvåan ju


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Medlem

^- Du får nog en port om du väntar ett år eller två om det duger.

Inaktiv

låter tråkigt långt. Samma med Mass effect :/


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Medlem

Faktiskt väldigt konstigt att det bara kommer till USA-Xboxen. Jag tror inte att svårighetsgraden kommer uppskattas over there. Hoppas det floppar så att dom lär sig en läxa i var Ninja Gaiden ska släppas nånstans.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Inaktiv
Skrivet av HinduTimes:

Faktiskt väldigt konstigt att det bara kommer till USA-Xboxen. Jag tror inte att svårighetsgraden kommer uppskattas over there. Hoppas det floppar så att dom lär sig en läxa i var Ninja Gaiden ska släppas nånstans.

Exakt!


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Inaktiv

äsch att hänga läpp för dom 2 spelen,
ps3 kommer få ännu bättre spel,
så se det från den ljusa sidan, du har valt rätt konsoll
och imorn är det dax att inhandla en större hd till ps3an typ 200 gig eller nåt så har man gott om plats för demos, spel, film medmera.
360ns 120 gigs hd kan kasta sig i väggen

Inaktiv
Skrivet av BangBoomBang:

äsch att hänga läpp för dom 2 spelen,
ps3 kommer få ännu bättre spel,
så se det från den ljusa sidan, du har valt rätt konsoll
och imorn är det dax att inhandla en större hd till ps3an typ 200 gig eller nåt.
360ns 120 gigs hd kan kasta sig i väggen

Dom spelen, se på resten så kan du kasta dig i väggen tills du är blodig fröken BBB.

Inaktiv

lol, jag ser och dom är helt ointressanta

Medlem
Skrivet av HinduTimes:

Faktiskt väldigt konstigt att det bara kommer till USA-Xboxen. Jag tror inte att svårighetsgraden kommer uppskattas over there. Hoppas det floppar så att dom lär sig en läxa i var Ninja Gaiden ska släppas nånstans.

Ja för ninja gaiden sålde ju sååååå dåligt till xboxen, över 1,5 miljoner om man tar både ninja gaiden och black. Vad är sigma uppe i till ps3an? typ 300.000 sålda kopior eller nåt om man kollar på VGchartz. Vad baserar du att japanerna vill ha "svårare" spel på? De typiskt japanska spelen är inte direkt svåra, eller kallar du dating simulatorer, cooking mama och ett antal tusen puzzelspel svåra?

Inaktiv
Skrivet av BangBoomBang:

lol, jag ser och dom är helt ointressanta

Halo3 t ex, ja just det ja, du kan ju inte spela dom spelen.

Inaktiv
Skrivet av BangBoomBang:

lol, jag ser och dom är helt ointressanta

Där du spelar skulle tom ett hårstrå göra sig hört.

Sen spelar det ju inte så stor roll om enspeningen dregglar efter sony, för det ha du gjort i stort sett gjort hela tiden.

Men det är bara att kör på och suga den stora tutten

Medlem
Skrivet av menotyou:

Där du spelar skulle tom ett hårstrå göra sig hört.

Sen spelar det ju inte så stor roll om enspeningen dregglar efter sony, för det ha du gjort i stort sett gjort hela tiden.

Men det är bara att kör på och suga den stora tutten

Moget inlägg!
Med tanke på hur du formulerar dig så kan man undra vem som ska "köra på och suga den stora tutten".

Skrev inte du i en annan tråd:

Skrivet av menotyou:

Dags att ta bort alla hetsare från fz och låta dom stå för vad dom säger.

Väx upp ffs!:down:


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv

Alla dubbla användare som används som hetsare.
Min är ingen dubbel användare eller hur går det med synen ?
Vakna till lite nu Tassel.

Att det finns hetsare på FZ det kommer alltid att finnas och så länge det finns hetsare så kommer jag alltid vara där och vara trevlig tillbaka.

Medlem

Så ditt ytterst mogna inlägg ovan anser du inte vara ett försök att hetsa BBB?
Eller så är det så att du anser att BBB är en hetsare, i så fall, läs lite fler inlägg från BBB innan du snubblar över tangetbordet igen!
Oavsett dubbla användare eller inte, jag struntar i att jag tog ditt inlägg från en annan topic. För i mina ögon är du precis det som du själv tyckar att FZ ska rensa bort.

Ironi, eller?


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv

De dubbla användarna som används till att hetsa.

Inget annat.

Medlem

^- Så personer med över 2000 i inlägg är dubbla account som lägger ut flamebait? BBB är dessutom på ps3 forumet, och då tror ja han har rätt att säga att han inte vill ha några 360 exklusiva spel, det hade varit en jävla skillnad om det varit i 360 forumet.

Du verkar ha svårt att se sammanhanget, och du nämner halo 3. Jag anses nog vara en 360 fanboy av många och ja personligen skulle aldrig köra halo om det inte vore för co-op, för då kan ja dela lidandet med att köra igenom det.

Medlem
Skrivet av HinduTimes:

Faktiskt väldigt konstigt att det bara kommer till USA-Xboxen. Jag tror inte att svårighetsgraden kommer uppskattas over there. Hoppas det floppar så att dom lär sig en läxa i var Ninja Gaiden ska släppas nånstans.

Det där är bara lipsillssnack för att den inte kommer till den konsol du köpt, köp en 360 om du så gärna vill ha spelet man kan inte få allt


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

ok ok.. skrev några korkade inlägg i denna tråd..

hursomhelst så fick man bytt hd på ps 3an idag, och det gick helt problemfritt,

fick visserligen bara tag i en 120 gigs sata 2.5 men 120 gig lär nog räcka ett tag iaf, och hdn kostade bara 600 spänn

Finns det nån övre gräns för hur stor hd man kan sätta in i ps3 an tro ?

Inaktiv

Damn... Det har blivigt ett krig här mellan xboxen och ps3 lol


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Inaktiv
Skrivet av BangBoomBang:

ok ok.. skrev några korkade inlägg i denna tråd..

hursomhelst så fick man bytt hd på ps 3an idag, och det gick helt problemfritt,

fick visserligen bara tag i en 120 gigs sata 2.5 men 120 gig lär nog räcka ett tag iaf, och hdn kostade bara 600 spänn

Finns det nån övre gräns för hur stor hd man kan sätta in i ps3 an tro ?

Nej finns ingen gräns :D:heart:


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Medlem
Skrivet av [Molotov:

"]

Skrivet av HinduTimes:

Faktiskt väldigt konstigt att det bara kommer till USA-Xboxen. Jag tror inte att svårighetsgraden kommer uppskattas over there. Hoppas det floppar så att dom lär sig en läxa i var Ninja Gaiden ska släppas nånstans.

Det där är bara lipsillssnack för att den inte kommer till den konsol du köpt, köp en 360 om du så gärna vill ha spelet man kan inte få allt

Haha kanske det. Men jag är ärligt talat trött på alla exklusiva titlar och sony och microsoft som bjuder över varandra. Jag vill bara spela bra spel, men jag tänker inte köpa en Xbox bara för de typ 3 spelen som lockar mig där.

Allt handlar ju bara om pengar å business nu. De klämmer ju bara konsumenterna på pengar å ja är jävligt trött på det. Spelbranschen förvandlas till Hollywood nu. Störst budget överlever, men kärleken till mediet börjar försvinna...


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Inaktiv

en stor fördel med ps3 är iaf att man kan välja vilken storlek man vill ha på hdn.
och dessutom blir det billigare,
den 120 gig ja köpte kosta 600,

medans 360ns 120 gigs hd kostar 1460 kr på webhallen.
http://www.webhallen.com/prod.php?id=78954

det är ju mer än dubbelt så dyrt för samma mängd gig,
helkasst ju att ms fick för sig att göra specialltilverkade hårddiskar som blir dubbelt så dyra som typ en sata 2.5 hd.

snacka om ripoff, och det borde dom som har 360 tycka också,
för dom kan väl inte vara nöjda med att betala dubbelt så mycke om dom vill ha 120 gigs hdn till sin premium 360.

1
Skriv svar