Funderar på att skaffa ps3.. lite småfrågor

Inaktiv
Funderar på att skaffa ps3.. lite småfrågor

Har funderat en del på senaste mellan 360 o ps3.. men de blir nog en ps3, känns som att de kommer hålla längre

dock så undrar ja, spelar de mycket svenskar online? hört massa rykten om att de inte funkar så jättebra på ps3/är en massa strul.

vilka spel är ett måste? timeshift verkar rätt hett fast många sågar de, men verkar ju vara fullt me action osv, samma med cod 4. är inte egentligen inte så intresserad av bilspel men motor storm är faktiskt sjukt bra

och vilka spel rekommenderar ni om ja vill spela split-screen? har hört att kane & lynch passar rätt bra till de, finns de något annat ja borde spana in?

har även en 32" hdready tv, kommer upplösningen bli snygg med den? hört att vissa har lite strul med upplösningen här och var.

och sist men inte minst, kan man köpa dualshock kontroller till ps3 eller är det ett måste att använda sixaxis eller va de nu heter

tacksam för svar!

Medlem

Tjabba ..

Online tycker jag de funkar relativt bra ... har själv inte råkat ut för några problem

Spel du måste ha .. ja de handlar ju va du själv gillar o så men ja tycker Uncharted är ett måste spel till ps3, cod 4, warhawk kul online spel! Som nöje funkar ju Guitar Hero utmärkt ... och du säger att du inte e så intresserad av bilspel, då ska du köpa Gt5 prologuen när den kommer! du kommer fastna för bilar kan ja lova ... Plus att de kommer spel som Killzone 2, Gran Turismo 5, Ut3 och massor mer coola spel!

Du får en BluRay spelar som e skit bra på köpet

Jag har en 32" are jag med och kör 720p som funkar kanoners! Bildern är underbar.

De där med kontrollen kan du köpa men då måste du köpa en Adapter (Usb till Dualshock) kostar en 50lapp=)

Lycka te med din ps3a om de nu blir en

Inaktiv

har inte hört eller läst om nån som har problem att lira online på ps3.
och Motorstorm har man inte haft problem med nån gång när man kör online.

Inaktiv

Hallå där, klart att du ska skaffa en PS3, den kommer att vara mycket bättre i framtiden. Den låter inte så mycket och det är den bästa multimedia consolen ute just nu. Eftersom du har en fin HD-tv, så blir Blu-ray filmerna fantastiska. Om du skaffar en Xbox 360 kan du räkna med att den lär låta som fan, och att den inte kanske fungerar. Visserligen har 360 mer spel och vissa som kanske har bättre grafik. Men 360 har nått sin topp och 2008 är det PS3 som kommer att äga rum. Några spel som du ska skaffa är:
Call Of Duty 4, Uncharted Drakes fortune, Rachet and klank tools of desstrution m.m Fler bra spel kommer att komma ut 2008 som t.ex. Haze, Metal Gear solid 4, Final Fantasy 13, Devil may cry och Unreal tornament 3. Så ja, jag rekomenderar en PS3 du lär inte bli besviken.
Och skaffa dig en Sixaxxis kontroler pga det e många spel som innehåller sixaxis.


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Inaktiv

+ att ps3 kontrollen väger inte ett halvt ton som 360ns och ps3ans är inte så stor å klumpig

Inaktiv

Med en ps3 blir man inte sne..

Inaktiv

Blir grymt att fightas online med Tekken 6


signatur

If I tell you I'm good, probably you will say that I'm boasting. But if I tell you I'm not good, you'll know I'm lying

Inaktiv
Skrivet av Jean-Claude Van Damme:

Blir grymt att fightas online med Tekken 6

you are not prepared!!:evil:

Inaktiv

Går det föresten inte att använda bindestreck eller annat jox typ = . * tecken mellan dubbelnamnet om man vill ha typ ett dubbelnamn på ps3 ?

typ Knut-spjut eller knut_spjut eller så ?
har funderat ut några finurliga dubbelnamn och vill gärna använda nåt.
eller måste man ha namnet i en rad ?

har försökt med ett nick men inte lyckats,
har sett att vissa har ett nick och sen ett bindstreck till några siffror, typ Egon-666. och det går tydligen.

Inaktiv

Köp PS3 ftw! Mycket bra konsoll, skaffa Warhawk, Uncharted och Assassin's Creed också! (och ja, assassin's creed är väldigt kul)

Cya online matey!

Inaktiv
Skrivet av BangBoomBang:

Går det föresten inte att använda bindestreck eller annat jox typ = . * tecken mellan dubbelnamnet om man vill ha typ ett dubbelnamn på ps3 ?

typ Knut-spjut eller knut_spjut eller så ?
har funderat ut några finurliga dubbelnamn och vill gärna använda nåt.
eller måste man ha namnet i en rad ?

har försökt med ett nick men inte lyckats,
har sett att vissa har ett nick och sen ett bindstreck till några siffror, typ Egon-666. och det går tydligen.

Undrar du hur man skriver /)='¨*-_ m.m på en ps3? I så fall gör du det när du får upp tangentbordet och till nedersta hörnet i vänster finns en knapp som tar fram alla dom bokstäverna.


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Inaktiv

införskaffat mig en ps3 nu, får se hur de funkar. än så länge har ja dock bara resistance, fall of man o ratchet typ alla andra spel var slut så får väl vänta ett par dagar till med dem.
tänkte skaffa cod, kane & lynch samt motor storm till en början iaf

personligen så tycker ja playstations kontroller är i minsta laget, men man vänjer väl sig

Inaktiv

En ps3:a är absolut ett säkert köp. Skaffa Assassin's Creed, uncharted, ratchet and clank och lite sådant. Jag har inte heller hört om något strul av att köra online.

Jag har för mig att dom kommer släppa dualshock kontroller eller att det redan finns till ps3:an.

Några split-screen spel att rekommendera är nog Resistance: Fall of Man, Army of two och Haze. Kate & Lynch är enligt mig inte så jättebra,


signatur

قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس قنبلة إلى رئيس

Inaktiv

ja tackar o bugar för alla svar man fått här, riktigt najs.
nu återstår bara en fråga dock.. fungerar inte sixaxis i demo varianterna eller? drog precis hem motor storm o lira lite men inte funka de.. o hur vet man i vilka spel de funkar? =P

Medlem

På fullversionen av Motorstorm måste man gå in i options/controller(typ) och slå på sixaxis, vet inte om den funktionen finns på demot.


signatur

“All thinking people are atheists.”

1
Skriv svar