Burnout Paradise demot

Medlem
Burnout Paradise demot

Så vad tyckte ni om demot?

Laddade ner demot igår kväll och spelade till sent efter midnatt. Kändes lite tråkigt i början då man inte visste vad man skulle göra. Fanns ett race också, men det var väldigt kort och för enkelt. Hittade senare att man kunde köra online med andra, och det var kul. Det fanns olika typer av grupp-utmaningar, t.e.x. alla skulle försöka hoppa till tågstationstaket från P-garaget, eller en tävling där den som gör en spinoff från en ramp på flest grader vinner. Dock tyckte jag det kändes att spelet inte var så tillbakagivande då man vann en gren, men fick ingen direkt bekräftelse och ära för att man hade vunnit. Kändes lite tamt, men kul var det. Ska prova och köra in spelet lite mer så kanske man får en ändrad uppfattning. Få se hur fulla versionen är. Det jag riktigt ser fram emot är dom här riktigt adrenalinfyllda långa racen som man hade i Burnout Takedown. Hoppas dessa kommer att finnas i Paradise.

Någon som vet om man kan ställa in Paradise så att man kan krascha när man prejar bilar bakifrån? Kommer det att finnas i fullversionen?


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Inaktiv

Satan vad bra!!!

Asgrymt cp snabbt att starta online också.

Det är grymt.


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Inaktiv

Jag lyckade ta ner en finede bakifrån det ända som krävs är en relativt stor skillnad i hastighet.


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Inaktiv

Jo har också kört in i andra bilar bakifrån, men som Matelm redan sagt så krävs det en ganska stor skillnad i hastigheten
Tycker kontrollen av bilarna känns lite väl responsiv ibland, annars så är demot väldigt kul. Vet inte riktigt om det är ett köp direkt vid release, men säkert ett bra köp i framtiden.

"#¤½!"#¤c ..hur racar man online i demot?.. dpm säger "press right button" ..wtf :crazy:


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv

du trycker höger på styrkorset då får du upp en meny som du följer och typ godkänner lite stuff och sedan e du online.


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Skrivet av Matelm:

du trycker höger på styrkorset då får du upp en meny som du följer och typ godkänner lite stuff och sedan e du online.

Ok!! :$ .. "don't drink ans drive playstation.."

Gracias!!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv

har laddat ner det och installerat, men inte hunnit lira ännu.


signatur

PS3 60GB, PSN: iagainstme

Inaktiv

Riktigt bra gjort, bra fysiik o dylikt + att det är ju snyggt! ..kul som f-n!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv

Tyckte det var rätt fult med grådaskig grafik.


signatur

Sony Bravia 46" 1080p ][ PS3 250GB ][ Logitech Z-5500 Digital

Medlem

Var schysst! Ska snart lira med en kompis...

Medlem

Jag blev imponerad och har haft väldigt kul med demot. Jag kraschar in i saker hela tiden, är totalt uppslukad i att se i slow motion hur bilen krossas så himla kul!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Med risk för att bli lynchad så tycker jag att det var ganska mediokert. Det var riktigt snyggt och jag antar att det kompletta spelet bjuder på mer varierade och intressanta omgivningar, men det var ju inte roligt för fem öre.

Jag saknar den gamla Burnout-känslan men den kankse infinner sig när man spelar hela spelet, men isåfall känns inte demot som en särskilt bra fingervisning av hur upplevelsen kommer att bli. Dessutom kändes demot väldigt platt och inrutat, jag har aldrig varit med om en stad som inte har backar, parkeringshus, hamnar utan räcken osv.


signatur
Skrivet av htiawe:

Jag saknar den gamla Burnout-känslan men den kankse infinner sig när man spelar hela spelet, men isåfall känns inte demot som en särskilt bra fingervisning av hur upplevelsen kommer att bli. Dessutom kändes demot väldigt platt och inrutat, jag har aldrig varit med om en stad som inte har backar, parkeringshus, hamnar utan räcken osv.

..jag har aldrig gillat Burnout, blev positivt överaskad när jag inte såg en massa gula blinkande pilar som begränsade banan hela tiden.

Backar finns det ju och parkerings hus också som du kan köra i och hoppa ifrån taken osv.. ??

Låter som du får utforska lite till.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

1
Skriv svar