Inaktiv
spiderman 3

Jag skulle köpa mitt andra spel då. Det fanns inget direkt bra än ute då. Så jag tänkte "varför inte spiderman 3". Det var billigt så jag köpte det. Spelet verkade fett. Kunde va i stora delar av new yourk etc. Fast när jag då hade kommigt en bit och skulle göra lizzard quest nummer 3 någon ting. Fann jag spelet jävligt JÄVLIGT svårt...... Jag trodde först det var något fel, men nej. När man ska få den här "doktorn som blev en ödla" ner på någon såg av något slag. Ska man trycka på X-knappen så mycket som man kan. Då spiderman trycker ner lizzard killen. Asså seriöst jag trycker som ett jävla djur, men förlorar alltid!. Ibland lyckades jag men nej da. Då förlorar man och får göra om. Jag tryckte så att det svettades som fan. Måste man vara någon jävla maskin eller något??. Att spela spel ska inte vara så jävla jobbigt. Man ska kunna ta det lungt och ha det kul. Fyfan inte drycka sönder tummen. Efter en timmes försök gav jag upp och slängde spelet i väggen. Några dagar senare bytte jag in det i en affär och fick Call Of Duty 4 för bara 369 kronor :D. Så antingen var det något fel med mitt spel. Annars så rekomenderar jag er att INTE KÖPA DET JÄVLA SPIDERMAN SPELET. Det slutar bara med att ni förstör saker av raseri.


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

Inaktiv

så om man köper spiderman då kommer man klättra på väggarna ?

Inaktiv

vad gillar du för slags spel ?
det finns en hel del bra spel till ps3 så något bra eller kul borde du kunna få tag på.

Inaktiv

Köpte ju boxen till ps3 där jag fick motorstorm och Resistans fall of men. De var balla tills jag klarade dom båda. Annars har jag nu köpt Call Of Duty 4 och Assassins Creed. Tycker att Assassins e tråkigt men annars e Call Of Duty skit ballt. Har rachet and klank också, som var skitbra. Så hoppas på att köpa uncharted drakes fortune när de får in mer på affären ( tillfälligt slut, när man skulle köpa det -.-.
Fast de spelen man längtar efter är nog KillZone 2, haze Metal gear solid 4 och eyetoy spelen.


signatur

ONE TIME AT BANDCAMP! "i saw this guy, and he LOOKED at med. It was soooo cool!

1
Skriv svar