Playstation 3 Frag FX Controller with Mouse...

Playstation 3 Frag FX Controller with Mouse...

Någon som har någon Feedback på denna?, värt att köpa? ..tänkte ha den till COD 4.

Playstation 3 Frag FX Controller


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv

Cool som fan, inte så dyr heller... Vet tyvärr inget om den där mojängen


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem

hört nått om att det där är lurendrejerier iofs var det inte till PS3 men det var så att eftersom om spelen inte är gjorda för styrning med mus så var det riktigt fuckad kännsla, alltså inte som att spela ett spel på PC med mus utan rörelserna laggade och gick inte lika fort som man rörde musen osv.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Jag hade en Fragcontroller för en vecka sedan ungefär och här är vad jag tycker om den: Den är överlag bra, men musen har en tendens att inte lyda dina rörelser och musplattan är på tok för liten. Annars är den väldigt bra om man har svårt med de vanliga kontrollerna. Skulle nog inte rekommendera den dock, ganska tråkigt att sitta med mus och köra PS3 tycker jag nog
Men gillar man inte orginalkontrollen så visst, go ahead!

Skrivet av Kibb:

Den är överlag bra, men musen har en tendens att inte lyda dina rörelser och musplattan är på tok för liten. Annars är den väldigt bra om man har svårt med de vanliga kontrollerna. Skulle nog inte rekommendera den dock, ganska tråkigt att sitta med mus och köra PS3 tycker jag nog
Men gillar man inte orginalkontrollen så visst, go ahead!

..hmm, jag suger så hårt på att spela FPS med PS kontrollern. Men men ..övning kanske ger lite färdighet. Läst att denna inte fungerar som en mus praktiskt utan bara tolkar rörelserna som en sixaxis analog kontroller och därmed kunde det fucka lite när man gjorde panorerade rörelser osv.

Sen kommer ju ytterligare en ren FPS kontroller i January.. verkar ju lite cool, jag gillar nytänk utanför mus o. tangentbord sfären.

Väntar på en FZ recension på FragFX innan jag köper den, och hoppas att en blåtand mus o tangentbord made by Sony dyker upp i Januari.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX -.swe:

. Läst att denna inte fungerar som en mus praktiskt utan bara tolkar rörelserna som en sixaxis analog kontroller och därmed kunde det fucka lite när man gjorde panorerade rörelser osv.

De va precis det jag trodde när jag ställde frågan tidigare i forumet (fick dock inget vettigt svar och kommer att vänta tills Sony släpper sin variant. I värsta fall blir det ett Japanskt tgb, men de e jag van vid iaf så^^)

Tack för att du bekräftade mina misstankar!

Medlem

Känns jävligt tråkigt att folk spelar med mus då man inte är på samma nivå då, känns lite som att dopa sig, jag har inget emot att spela med en kontroll så länge det är lika åt alla, blir lite less när jag tänker på att det finns folk som sitter med möss och har det mycket enklare.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

då är det bara att anpassa sig, att klaga på mus konfig är lika dumt som dom som säger att det går inte att spela FPS med kontroll.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av Preed:

Känns jävligt tråkigt att folk spelar med mus då man inte är på samma nivå då, känns lite som att dopa sig, jag har inget emot att spela med en kontroll så länge det är lika åt alla, blir lite less när jag tänker på att det finns folk som sitter med möss och har det mycket enklare.

Jag kan faktiskt hålla med dig lite där. Om man kör multiplayer över nätet med folk där vissa har mus och dylikt så är man i princip tvungen att köpa mus och tangentbord för att ens ha en chans att vinna.
Samtidigt som det är som Molotov sa, det är bara att anpassa sig. Men yes, jag kan se det lite som "fusk" fast ändå inte..

Inaktiv

Gillar verkligen inte FPS-spel med handkontroll, börjar bli mer van, och det funkar i vissa spel, men i andra spel, som t.ex Warhawk känns det totalt omöjligt. Ser det inte riktigt som fusk om man bara lirar public, och inte i en klan.

Funderar på att köpa en FragFX, men dom verkar vara slut på webhallen. Står att det är lång leveranstid.

Ngn som vet var man kan köpa en?

Medlem

Då tror jag mer på xFPS.

Länk:
http://korturl.se/qerh


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Har sett den förr. Ser häftig ut men jag lirar hellre med gamepad.


signatur

lootskin@hotmail.com

1
Skriv svar