Call of Duty 4: Modern Warfare

Medlem
Call of Duty 4: Modern Warfare

Såg ingen tråd för detta spel så jag passar på att slänga upp en.

Har nyrligen börjat lira (är rank 7) och efterlyser lite sköna medmänniskor att ta livet av diverse ryskar med.

Adda gärna Preed på PSN.

Riktigt bra spel för övrigt - iallafall multiplayer delen.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Addar imorron .. igen av mina polare har cod4 .. kul o lira med svenskar

Medlem
Skrivet av Bengan87:

Addar imorron .. igen av mina polare har cod4 .. kul o lira med svenskar

Har ingen Mic än. Köper den 29e. Men vi kan ju bara lira utan snack också, tills dess dvs. Har en till grabb från FZ som också lirar, så då är vi 3 rövare iaf.


signatur

subterranean homesick alien

Inaktiv

Jag är också gärna med och spelar lite någon dag. Fast just nu är jag fast i Assassins creed så har lagt undan cod4 så länge tills jag tröttnar på AC. Är level 27 tror jag och har inte heller nått headset än, men det kommer.
PSN: Jolmen

Medlem
Skrivet av Jolmen:

Jag är också gärna med och spelar lite någon dag. Fast just nu är jag fast i Assassins creed så har lagt undan cod4 så länge tills jag tröttnar på AC. Är level 27 tror jag och har inte heller nått headset än, men det kommer.
PSN: Jolmen

Valde bort att köpa AC i förmån för CoD4. Kändes som ett bättre beslut i längden. Blir någon föresten klar med AC och inte vill spela det mer kan ni höra av er, kan köpa eller byta emot något annat spel.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

jag har mic men ja har inte använt den haha

Inaktiv

Hello guys!! asså måste säga det är det bästa spelet jag spelat ärligt. Multiplayer läget är ju som man svimmar så kul det är. Är Rank 26 och länktar tills jag får P90 fusk vapen enligt mig grymt bra e det .... men övrigt stör mig på att jag förlorade rank varje gång jag loggade ut (sög) men det har blivit bättre förlorade typ 10 ranks per gång :/ nu förlorar jag typ bara 3 - 5 ranks bättre.

Men ha trevligt och spela inte ihjäl er bara

Inaktiv

Jag är också gärna med och spelar så adda mig koRn509

Medlem
Skrivet av RoKKoN:

Hello guys!! asså måste säga det är det bästa spelet jag spelat ärligt. Multiplayer läget är ju som man svimmar så kul det är. Är Rank 26 och länktar tills jag får P90 fusk vapen enligt mig grymt bra e det .... men övrigt stör mig på att jag förlorade rank varje gång jag loggade ut (sög) men det har blivit bättre förlorade typ 10 ranks per gång :/ nu förlorar jag typ bara 3 - 5 ranks bättre.

Men ha trevligt och spela inte ihjäl er bara

är rank 18 nu, känns riktigt gött, lirar man för mycket blir det trist, så gör man något annat ett tag och kommer tillbaka så har man lika jävla roligt som man hade första gången all over again. Känns som något som man kan slackspela ett bra tag typ som CS. Riktigt skojj multiplayer.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Mjo online läget e ju grrrrymt bra 10/10 campaignen 8/10
Väljer lätt bort AC för cod 4 , fast man ska ju åka o köpa Ac imorrn , Lvl 27 Psn. tommylin adda gärna kul och kunna invite svenska fz:are till ett party o lira någon gång
Ps. Försent har redan spelat ihjäl mig

Inaktiv

Adda gärna mig. Känner ingen som har spelet.
Vore skoj att lira med svenskar (som man vet iaf).


signatur

PS3 60GB, PSN: iagainstme

Inaktiv

btw, dubbla xp poäng denna helgen tom måndag.


signatur

PS3 60GB, PSN: iagainstme

Medlem

men varför tar det så j¤¤¤¤la lång tid att ansluta till en server???


signatur

No mercy just kill

Medlem

tycker du de? själv tycker jag att de funkar bra men visst de e lite upp o ner dock ... ska väl komma non patch snart va eller nått hörde ja ?

Medlem

Tycker man borde kunna skriva text chat med sina kompisar iaf , suger lite att stänga av cod och skriva ett medelande till kompisen sen tvungen att gå in på cod igen för attt köra .....lite segt faktiskt!

Inaktiv

har aldrig haft problem att ansluta till några servrar. tagit lite tid nån enstaka gång, annars går det alltid snabbt.

japp, en patch är på väg. den är klar, men är hos sony för granskning.


signatur

PS3 60GB, PSN: iagainstme

Inaktiv

Ni kan gärna adda mig också för lite krigsföring hehe.

cadahuSwe på psn

Inaktiv

Helt galet att dom har missat att lägga in en funktion för att stänga av ljudet på alla tjattrande trattar dessutom.


signatur

Sony Bravia 46" 1080p ][ PS3 250GB ][ Logitech Z-5500 Digital

Medlem

De kommer med uppdateringen som e på g

Inaktiv
Skrivet av Bengan87:

De kommer med uppdateringen som e på g

Det hör inte hit, en sån funktion SKA finnas med från början, och därmed pasta.


signatur

Sony Bravia 46" 1080p ][ PS3 250GB ][ Logitech Z-5500 Digital

Medlem

hah du har så rätt .. skit jobbigt med folk som inte kan bete sej ! kan bli riktigt galen ibland!

Inaktiv

vorre kul att lira med lite svenskar o tjöta lite,

adda mig dom som vill zerqan heter jag på psn. spelar väll typ hela tiden

Inaktiv

Var ett tag sedan man lirade CoD4, men kan ta å joina er några matcher. PSN är PvtNils, tror jag är rank 44-45.

Inaktiv
Skrivet av Bengan87:

hah du har så rätt .. skit jobbigt med folk som inte kan bete sej ! kan bli riktigt galen ibland!

Precis, helst utländska som sitter och håller på och beter sig som småungar.
Kan bli skit irriterande ibland. =P

För övrig är det ett väldigt bra och roligt spel. ^^


signatur

I am a fanboy.. o_O

1
Skriv svar