Är spelen något att ha?

Medlem
Är spelen något att ha?

Har bara en liten fråga angående två spel, The Da Vinci Code och Farenheit, är dem bra, något att ha?

Har länge funderat på att köpa Farenheit, för det verkar spännande och så, men tycks inte hitta det till PS2 någonstans...

Så, dela med er av era tankar om spelen, det skulle vara trevligt

Medlem

Farenheit är ett riktigt bra spel tycker jag, har det själv till PC.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Fahrenheit, vet jag ej, men jag har hört att det är lite sådär. Da vinci code är inte alls bra. Riktigt tråkigt och storyn är ju inte heller bra. Har man läst boken eller sett filmen är storyn värdelös, och om man inte har gjort det så borde man göra det istället för att köpa spelet.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av HinduTimes:

Fahrenheit, vet jag ej, men jag har hört att det är lite sådär. Da vinci code är inte alls bra. Riktigt tråkigt och storyn är ju inte heller bra. Har man läst boken eller sett filmen är storyn värdelös, och om man inte har gjort det så borde man göra det istället för att köpa spelet.

Har fått det intrycket av Da Vinci, att det är ganska dåligt, men det skadar aldrig att fråga vad folk tycker om det och jag läser ju faktiskt boken på orginalspråk så då blir det nog rätt värdelöst.

Inaktiv

Tjena,

Aldrig lirat Da Vinci så jag kan icke uttala mig.
Farenheit dock är riktigt roligt!
Vet ej om det finns till PS2 dock, men det fungerar på de flesta datorer dock.

Farenheit rekommenderas starkt!

Medlem
Skrivet av Kibb:

Tjena,

Aldrig lirat Da Vinci så jag kan icke uttala mig.
Farenheit dock är riktigt roligt!
Vet ej om det finns till PS2 dock, men det fungerar på de flesta datorer dock.

Farenheit rekommenderas starkt!

Enligt FZ.se så finns Farenheit till PS2, om man kollar i speldatabasen...

Medlem

Farenheit finns till PS2, har själv lirat det på konsolen. Rekommenderar det om du gillar äventyrsspel, även om handlingen blir lite väl overklig och överdriven. Men helt klart värt att spela igenom en gång.

1
Skriv svar