Är min PS3 sönder eller?

Inaktiv
Är min PS3 sönder eller?

Flyttade detta från Assasins Creed toppicen för jag inser att inte alla läser alla posts och jag skulle villja veta om det är fel på min ps3a så jag måste skicka in den.

Har ni märkt att ps3an låter mycket? Typ som äldre hårddiskar när de laddar men detta hör samman med att den läser från skivan verkar det som.

Detta märks inte alls på en blu ray film och knappt på några spel alls hittils som jag spelat men däremot på assasins creed låter det nästan jämt.

Är det samma för er?
Eller är min ps3 kass?
Övrigt funkar ps3an kanon den läser och så bara det att på spel när den laddar från skivan så surrar de eller brrrrrrrrr ar det.


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Inaktiv

inga problem alls här,
men du borde nog höra av dig till stället där du köpte den.

Medlem

Vad jag har hört så är AC till PS3 dåligt optimerat jämfört med 360 versionen. Så det kan vara AC som ställer till det. Eftersom du säger att du inte märker det annars när du använder den.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Inga som helst problem här.

Inaktiv

kan ju också vara nåt fel på skivan.

Medlem

Låter inte mer med AC än med något annat spel eller film hos mig.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv

Det har slutat nu men anledningen till att det låter mer om ac var nog att ac streamar myckat data från skivan.

Aja får holla koll på min ps3a och se om det uppkommer fler gånger.

Tcak i alla fall.


signatur

//Matelm
PIRAT - www.piratpartiet.se

Inaktiv

Min PS3'a låter inte alls vilket spel jag än spelar.


signatur

I am a fanboy.. o_O

Inaktiv

Tycker min låter lite väl mycket under filmvisning, men under spelande så märker man det knappt. Kan kanske bero på att är en tidig modell. Men bryr mig personligen inte så värst mycket om det då 360n låter mer.

1
Skriv svar