Problem med Uncharted demot.

Medlem
Problem med Uncharted demot.

Drog ner demot från US shoppen precis men får det inte att funka.
Ps3´an hänger sig så fort man startar det.
Nån mer som har haft det problemet?


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv

Jepp, det är regionslåst till USA..
Verkar som Sony inte gillar europa, men man kan ju hoppas att det är en bugg som åtgärdas inom kort. Kanske inte funkar pga PAL eller nå skit.

Finns folk som är väldigt upprörda http://www.n4g.com/ps3/News-81864.aspx
J*vligt synd att dom gör så, Sony asså.

Medlem

Är faktiskt riktigt tråkigt att Europeerna knappt har hälften av alla demos som finns på US. Fy.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Sicket crap!!
Så sur jag blir. :evil:


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Man måste alltså vänta minst en vecka till

Medlem

Oh så jobbigt

Medlem

En massa nyheter på N4G pekar på att Naughty Dog verkar jobba på en lösning. Hoppas hoppas

Inaktiv
Flakmonkey

har en amerikansk PS3a så har kunnat testa demot... wunderbar är vad det är ^^

Inaktiv

roligt att höra Simon, som Tomb Raider fan (nåja, åtminstone de två senaste TB spelen) så kommer nog detta passa mig alldeles utmärkt


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Vart ju skapligt besviken att det inte gick
Men men .. de skiter i oss här i *EU

Medlem
Skrivet av Nosnos:

har en amerikansk PS3a så har kunnat testa demot... wunderbar är vad det är ^^

Tyst! 8)


signatur

“All thinking people are atheists.”

Inaktiv

Att demot är regionslåst är så underligt med tanke på att alla PS3-spel är regionsfria. Det känns så otroligt omständigt att regionslåsa ett demo när spelet är regionsfritt.


signatur
Medlem

men jävla skit...

är detta nått som sony snappat upp nu och betyder det att alla demos härefter kommer vara regionslåsta?

kommer blueray skivorna bli det med?

jag har vart oerhört glad över att ps3ans spel är regionsfria då jag kunnat köpa mina spel utomlands (videogamesplus någon )

hoppas det bara är en engångsgrej


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv

Klart som fan demon ska vara regionslåsta, annars skapar folk flera konton! Det är inte meningen att vi ska göra amerikanska account. Det finns spel i US PSN som inte finns i EU versionen och vice versa. PES 2008 till EU, men inget till US..


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem

Sålänge som dom inte tar bort möjligheten att skapa konton för andra värlsdelar så lär jag inte sluta dra ner saker från dom.

Sen så är väl inte Uncharted regionslåst. Var väl så enkelt att dom inte hade testat det på andra maskiner än just US ps3.
Så det hela verkar vara en "bugg" som dom helt enkelt inte tänkt på.
Att dom sedan verkar jobba på att fixa till det hela så alla kan ta del av demot tycker jag bevisar att Sony inte grinar speciellt mycket över att folk skapar kontot för andra världsdelar.


signatur

“All thinking people are atheists.”

1
Skriv svar