Medlem
Rock Band

Vart kan jag boka Rock band till PS2 på nån svensk butik. Har bara sett PS3 och XB360 versionen?

Medlem

Kommer det ens till PS2?


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:

Vart kan jag boka Rock band till PS2 på nån svensk butik. Har bara sett PS3 och XB360 versionen?

Kan bero på att det bara utveklas till ps3 och 360...


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

jodå rock band ska även komma till PS2, när den kommer ut är dock oklart.

Medlem

Jorå det ska komma till PS2 men oklart när det kommer. kanske därför det inte går att boka det ännu !


signatur

i dont know why, But i am known as a liar and a troll. So dont trust me

Medlem
Skrivet av Sirinx:

Jorå det ska komma till PS2 men oklart när det kommer. kanske därför det inte går att boka det ännu !

Jag har då BARA hört 360 och PS3..


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Ifrån gamecore.se:

Nu är det officiellt att bandpåhittet Rock Band kommer att släppas i Europa under första kvartalet 2008, vilket bekräftar utvecklarnas sannolika indikationer föregående vecka. Nyheten når oss givetvis direkt från Leipzig där det även avslöjades att en version till Playstation 2 också är på gång.

Källa:
http://www.gamecore.se/nyhet.12187-playstation_xbox_rock_band...


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Hmm någon som vet vartifrån amerika man bäst importerar Rock Band? Och någon som vet om frakten blir dyr osv. Lite detaljer på import ifrån USA skulle vara trevligt om någon är lagt ått importvetar hållet. Tack.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Rock Band är recenserat nu av Gametrailers, tyvärr får vi nog vänta tills nästa år innan vi kan köpa det i Europa.

Det vägde in på ett poäng av 9.3

http://www.gametrailers.com/player/28093.html


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Intressant. Hoppas videogamesplus.ca kommer med ett bättre paket då är det värt att köpa därifrån. Nu kan man bara beställa själva spelet men man vill ju ha trummorna, micken och en gura också.

På fredag kommer iofs GH3 som kan stilla begäret en gnutta iallafall..

1
Skriv svar