Nintendos hemlighet!

Medlem
Nintendos hemlighet!

Vad är det de ska avslöja för oss i september?
Wii med inbyggd hårddisk/bättre grafik? extern hårddisk? Att mario mekat sitt sista rör? Ja vad tror ni?


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Nästa Zelda?

Ny ikon-figur eller vad det heter kanske?

Hmm.... hårddisk lär väl inte komma och bättre grafik? Njee knappast troligt.


signatur

osv.

Medlem

En ny Wii Channel kanske?


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv

Att man gör en ny special version av NES men som tar CF minnen och kostar fem gånger så mycket.

Medlem

Hoppas verkligen på ett nytt Zelda som använder sig av wii's kapacitet fullt ut.


signatur

<3

Medlem

Så ni tror inte det blir något revolutionerande? Väntar nämligen med att köpa wii för att se vad de har i tomtesäcken.


signatur

Tempus fugit.

Medlem
Skrivet av urken:

Hoppas verkligen på ett nytt Zelda som använder sig av wii's kapacitet fullt ut.

Det kommer med största sannolikhet ett Wii-Zelda så småningom. Men tidigast om 3 år skulle jag tro.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

^- Kommer titeln fortsätta att vara The Legend of Zelda: Wii så är det skott pengar på nintendo för all framtid.

Medlem

Haha, det är nog bara temporärt, dmb, annars skulle jag hålla med. Spelet är ju inte ens officiellt, så när de äntligen satt Reggie på att prata om det, så lär ju titeln vara en annan.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

kanske möjlighet att köra i 720 p ?

har läst om det nånstans.

Medlem

Shiit man blir ju dyngsugen på ett Wii nu, pågrund av Link -___-


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Fjornsvavne kanske har rätt ett nytt zelda kommer 2008:P


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Inaktiv

för mig finns det bara en sak som stoppar mig att köpa en wii igen.
och det är snöret mellan nancuck och wiimote.

har skrivit det tidigare men det tål att upprepas.
det är ett helsike att ha snöret mellan handkontrollerna hoppandes upp å ner när man håller på med boxning, eller partyspel.

blir båda kontrollerna fria och man slipper att trassla in sig i snöret,
då är Wii välkommen till hyllan där enbart det bästa finns... xbox 360 elite

Personligen tar jag hellre ett snöre än två uppsättningar batterier i kontrollerna. Men någon sorts tillsats som gör det möjligt att välja vad man föredrar vore bra.

Classic Controllern däremot BEHÖVER en trådlös tillsats. Att behöva ha en annan kontroll hängandes från den är det värsta jag varit med om och har helt begränsat min användning av VC.

Överraskning, förresten. Har jag missat något om en sådan nu i september eller vad?

Medlem

Intressant. Men det blir antagligen inte speciellt spektakulärt. Säkert nån liten grej dom försöker blossa upp bara.

Medlem

Slutet av september ska de avslöja den läste jag någonstans. Avvaktar och ser vad det blir innan jag köper, har ju Medal of Honor att plöja igenom snart


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Vad menar ni med ett Zelda som utnyttjar Wii fullt ut btw?

GC och Wii har ju samma grafik, och kontrollen utnyttjas ju i Twilight Princess redan?


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

nog går det att klämma ur mer kräm ur Wii grafikmässigt än det gick på gamecube.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av [Molotov:

"]nog går det att klämma ur mer kräm ur Wii grafikmässigt än det gick på gamecube.

Väldigt skeptisk till det. Time will tell!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

En uppgraderad wii version med next gen grafik och supubert ljud. Zelda lär la så fall komma ut 2008 ja.

Inaktiv

nintendo får vl göra som ms.
spotta ut nya versioner av wii varje halv år

Medlem

Nu börjar det dra ihop sig, any final bets?


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Låter på Reggie som att det är en ny kanal, säkerligen någon mii-grej. Kommer inte vara något större, eller fysiskt för den delen, tror jag, som en del föreslagit.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Läste att hemligheten skulle vara trådlösa sandaler.

Medlem
Skrivet av mazk0:

Läste att hemligheten skulle vara trådlösa sandaler.

Klockrent!


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Kolla bara på Super Mario: Galaxy, MP3 och Super smah så ser du att man kan klämma betydligt mer ur Wii än GC

Medlem

upptäckte precis denna tråden och undrar ifall någon tagit reda på denna "hemlighet"?


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Antar att det var möjlighet att ansluta ett tangentbord via USB då det är det enda nya grejen som kommit under det senaste halvåret.

Inaktiv

Det minsta dom kunde göra är väl att ge oss en DVD-channel eller liknande.

Btw, mazk0, haha nära! Dom kommer ju med en Wii platta som man ska stå och köra massa workouts m m.

12
Skriv svar