Super smash bros

Medlem
Super smash bros

jag måste bara fråga e det non mer en jag som bara älskar Super smash bros och har(som jag)gått och bokat spelet (super smash bros brawl) och bara inte kan vänta på att få det. '

och om det är det vad var er favo char på melee?
min var link och fox:D

Medlem
Medlem

Peach


signatur

osv.

Medlem

Kirby! ^_^


signatur

Videomupp

Medlem

Kirby all the way! (trodde jag var ensam om att spela den, då alla jag spelat med bara whinear på en xD)


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Det hör till


signatur

Videomupp

Medlem

Älskar Super smash bros spelen, ska bli kul om Brawl blir lika roligt som föregångarna. Men det tror jag absolut att det blir.


signatur

- Nån vaken? Dygnet runt? Naew

Medlem

Gannondorf, Peach och Samus är favoriterna. Inte bokat spelet än utan väntar lite närmre release. Pengarna denna månad börjar sina.


signatur
Inaktiv

hrm, Falcon kick!!!!


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Ägde med Roy och Mewtwo:P


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Odödligt spel... eller ja, iaf tills SSBB släpps.
Favoriterna är Peach och Bowser.

Medlem

Star Fox, dock så har jag inte spelat smash bros sen det kom ut på N64. Längtar tills man får köra med snake


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Roy


signatur

Alla barnen kom över minfältet, förutom Pär, han låg både här och där.

Medlem

Samus och Captain Falcon är mina favos.

Ni har väl inte missat de dagliga uppdateringarna om spelet?

http://www.smashbros.com/en_us/index.html

Ny update ca kl 09:00 varje dag.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Online multiplayer bekräftat!


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Fox och Samus är favoriter.


signatur

<3

Inaktiv

Bowser och Meta Knight

Medlem

ehm.. Meta Knight? Har du gått och stulit en ofärdig kopia av Brawl eller.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Inaktiv

Trodde vi snackade Brawl här? XD

Medlem
Skrivet av asker:

http://www.smashbros.com/en_us/characters/index.html

Vad tusan! Vad har de gjort av Jigglypuff?

Du har inte lagt märke till att flera andra gamla kända figurer oxå saknas? Han kommer nog skall du se. Den fula lilla rosa bollen.


signatur
Medlem

^Nej.. Penisluggen är borta!


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:

^Nej.. Penisluggen är borta!

Source tack.


signatur
Medlem

Okej, ska tydliggöra. Jag baserar mitt utlåtande på en föraning att de vid det här laget presenterat de karaktärer som överlevt uppföljningen, med andra ord så är de karaktärer att komma inte sådana som redan slagit sin väg i Melee. Jigglypuff är en av de. Med att utrop ville jag tillikna ett glödjetjut över detta, med minnena av den stil av strid karaktären i fråga förde, och de gånger man roat svurit över mötena med den. Lätt stämning och jag ger saken tumme upp.
Med detta får jag allt be om ursäkt om någon tog illa vid sig och såg mitt uttalande som högst personligt och lögnaktigt. Skall vara mer strikt och källenlig i vidare kommentarer.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Till Melee spelar jag allt som oftast C. Falcon. Brawl kommer nog inte bli någon höjdare imo.
ingen WD / L-cancel bl.a. ;/


signatur

Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer.

Medlem

Fox kommer som vanligt totalkorssa alla andra figurer

Inaktiv

är melee det till gamecube eller N64? Det till gamecube gillade jag aldrig riktigt men N64 så var jag ofta kirby.

Inaktiv

Melee är det till Gamecube. Melee är så sjukt bäst, även om det till N64 har sina charmiga stunder. ^^


signatur

Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer.

Inaktiv

Kaaabii, Kaaaaabbiiiii!


signatur

O'rly? Ya'rly!

1
Skriv svar