Metal Gear Solid: twin snake

Medlem
Metal Gear Solid: twin snake

Jag har aldrig spelet ett Metal Gear spel, har inte ens vetat vad för typ av spel det är.
Men sen såg jag en film på Psykopat bossen, och han verkade skit frän.
Så jag köpte spelet till min Game Cube.
Och jösses! vilken överaskning, förbannat bra spel!
och jag som har totalt missat alla spel, och sen är dom cannon härliga! helt underbart, det var länge sedan som ett spel kunnde dra ner mig så pass djupt som detta gjorde.
Riktigt riktigt glatt överaskad!

Om ni inte kört, KÖR!

Tog mig nästan 18h att klara det, 65saves, 49 radion.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

då är det bara ge sig på 2an och 3an nu då


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

precis längtar!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Originalet till PS1 var lite bättre imo, då en massa videos är sjukt överdrivna i Twin snakes. Du ska dock inte förvänta dig en likadan upplevelse i uppföljarna. MGS2 är typ, bara story. Inte alls lika actionfyllt som ettan var, medans trean kan du ge dig på utan "problem". Dem följer inte varandra storymässigt heller, då trean är en prequel. Missförstå mig inte dock, som MGS fan så tycker jag att tvåan är bra, men den är sämst i serien och stundvis MYCKET trög. Se bara till at köpa Subsitence versionen till MGS3, då den löser en del kameraproblem.


signatur

Videomupp

Medlem

det var länge sen jag spelade MGS spelen men ja 2an är lite speciellt men absolut inget dåligt spel.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av IceMan:

Jag har aldrig spelet ett Metal Gear spel, har inte ens vetat vad för typ av spel det är.
Men sen såg jag en film på Psykopat bossen, och han verkade skit frän.
Så jag köpte spelet till min Game Cube.
Och jösses! vilken överaskning, förbannat bra spel!
och jag som har totalt missat alla spel, och sen är dom cannon härliga! helt underbart, det var länge sedan som ett spel kunnde dra ner mig så pass djupt som detta gjorde.
Riktigt riktigt glatt överaskad!

Om ni inte kört, KÖR!

Tog mig nästan 18h att klara det, 65saves, 49 radion.

Usch din historia är vidrigt lik min.
Jag hade alldrig spelat något spel i serien även fast jag en gång i tiden har ägt en PS1:a men nu när MSG4 nalkas och alla snackar om det så tänkte jag att jag skulle ge spelet en chans och det ågarar jag ju inte.
Jag tycker att spelet är grymt och fruktansvärt fräsiga karaktärer och härlig kreativitet och jag sitter och stör mig på att jag i alla dessa år ignorerat serien.

slutligen säger jag väl som Iceman att om du inte har spelat detta spel gör det!;)

Medlem

Kul att flera är i sittsen
tack för tipset WildThing


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar