Grafiken till wii ?

Medlem
Grafiken till wii ?

Grafiken på wii ser dålig ut. Tycker att gc ser ut att vara bättre grafikmässigt.:|

Inaktiv

jo wii är twii i grafik men kul.

Medlem

lol


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

hade verkligen Wii blivit så himmla dyr om den hade samma grafik som 360 och med vifta kontrollerna ?

för Wii har ju ingen dyr bluray i sig.

Medlem

konstigt att den slaktar de andra konsolerna i häst längder vad det gäller antal konsoler sålda. Vem fan bryr sig om grafik längre? trodde alla hade tröttnat på HD kriget redan.

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Vem fan bryr sig om grafik längre?

Ord

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Vem fan bryr sig om grafik längre?.

Inaktiv

När jag spelar Wii så tänker jag inte ens på grafiken. Spelen är ju roliga. När man spelar spel som t.ex Killzone till PS2 så är grafiken det enda spelet har.

Inaktiv

Inte är grafiken i GC bättre än wii, men den inte är den mycket sämre heller.
Allt grafiksnack när det gäller konsoller gör mig så trött. Vill man ha supergraffe kan man lika gärna köpa en pc. Själv tycker jag inte någon av de 3 senaste konsollerna är dålig, men jag föredrar wii utan att tveka. Finns inget roligare än att ta ett par öl med polarena och spela wii. Blir nog en ps3 oxå med metal gear och gran turismo

Medlem

Men liksom töttnar man inte på att behöva vifta med kontrollen? Eller sitter det sen som med vilken annan konsol som helst?

Inaktiv
Skrivet av Thorwaldsson:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Vem fan bryr sig om grafik längre?

Ord

Visst är det visuella en stor del. Men utan en bra handling och känsla så är ett spel inget mer än tekniskt showoff. :-)Praktexempel: Farcry och det kommande Crysis till PC. Det ÄR INGET annat än benchmark för system.

Medlem

^- Farcry är ett väldigt roligt spel fortfarande, och de kan väl inte räknas som ett benchmark längre?

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

konstigt att den slaktar de andra konsolerna i häst längder vad det gäller antal konsoler sålda. Vem fan bryr sig om grafik längre? trodde alla hade tröttnat på HD kriget redan.

ps3 fjantarna har tydligen inte tröttnat på grafik eftersom dom slänger ut 6000 på en maskin som knappt är bättre än 360.

tydliga beviset är ju att det mesta som skrivs är ju att ps3 är snyggare och bla bla bla.

bara att inse att många är grafik fjollor.

jag tillhör inte kategorin grafik fjolla för jag sålde min ps3 för att spelen är tråkiga, struntar fullständigt i att lacken på en bil glänser extra snyggt.

sålde också min Wii och det var inte för dålig grafik eller tråkiga spel.
det var för att linan mellan nancuck och wiimote är väldigt irriterande när man ska boxas eller slåss.

hoppar upp och ner som ett hopprep och ibland trasslade in sig i nån kontroll när det va extra mycke röj.

så det som var kvar är 360 med stort utbud av spel som är roliga,
bra retro spel, snart tillgång till dom bästa filmerna och serierna att tanka hem på marcet place.

helt enkelt en komplett nöjes maskin för nice price.

Inaktiv

Hört att wii är skoj, fast har man köpt 360 kan man inte släppa den !


signatur

Sony, you went wrong with your ps3

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

konstigt att den slaktar de andra konsolerna i häst längder vad det gäller antal konsoler sålda. Vem fan bryr sig om grafik längre? trodde alla hade tröttnat på HD kriget redan.

pZ3 fJantarna haJ tyDLiGen intE typ tJöttnAT på graFIk efTerzOM typ DOm ZLänGer ut 6000 på En MazkiN typ zom knapPt e bättje typ äN 360.

tydliGa bevizet E juh att typ d MEZta zOM ZKrivz e juh typ ATt pZ3 typ e znygGare Å BLa BlA bla.

barA att inze Att typ Många e typ gRafik fjolloj.

jag TIlLhöR iNte KategOrin gRAFik fjOLla typ För ja zÅlde mIN pz3 för att zPelen E tRåkiga, ztjuNtaR fuLlztÄndit i ATt lAkKen på typ en bIl glänzer extra zNyggT.

ZålDE okkZå typ mIN wIi å d VA inte För DÅlig typ gRafik lr tRåkiga zpEl.
det va för AtT liNaN mellan naNCuKk typ å WIimote E väldit irrIterande näR typ Man zKa boxAz lr zlÅZz.

hopPar upp å ner zom ett hOppjep å IBlaNd typ trazzla In zig I nån konTRoLl näR typ D va eXTra myKke RöJ.

zå D ZoM typ Va Kvar e 360 typ mE ztorT utBud Av typ zpEl zom e typ rOligA,
brA RetjO zpeL, ZnArt tillGånG tE doM bäZta fiLmerNA å zeriEjna typ Att tanka hem på mArcet typ PLace.
*ler*


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Kärlek på ovanstående postare ^_^


signatur

Videomupp

Medlem

haha tror min hjärna sakta men säkert började brytas ner när ja försökte läsa det där ;p

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

haha tror min hjärna sakta men säkert började brytas ner när ja försökte läsa det där ;p

du tror inte att det kan bero på att du just är en drunken monkey boxer ?

alkohol gör underverk för lever och hjärna

Medlem

gamecube har bättre grafik än wii


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Inaktiv

verkar så i många fall jo

Inaktiv
Skrivet av MilleX:

gamecube har bättre grafik än wii

Menar du att Gamecube ser bättre ut än Wii?

Medlem
Skrivet av Nikke94:

Men liksom töttnar man inte på att behöva vifta med kontrollen? Eller sitter det sen som med vilken annan konsol som helst?

Beror ju på hur mycket du spelar. Sitter du 5h varje dag är det klart att du tröttnar.

Sen finns det också många spel till 360 som har kass grafik.

Inaktiv
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Nikke94:

Men liksom töttnar man inte på att behöva vifta med kontrollen? Eller sitter det sen som med vilken annan konsol som helst?

Beror ju på hur mycket du spelar. Sitter du 5h varje dag är det klart att du tröttnar.

Sen finns det också många spel till 360 som har kass grafik.

finns även spel på ps3 som har kass grafik,
och det är illa eftersom ps3 sägs vara den bästa konsollen grafiskt.

Inaktiv
Skrivet av Isaz:
Skrivet av MilleX:

gamecube har bättre grafik än wii

Menar du att Gamecube ser bättre ut än Wii?


signatur

Sony, you went wrong with your ps3

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Nikke94:

Men liksom töttnar man inte på att behöva vifta med kontrollen? Eller sitter det sen som med vilken annan konsol som helst?

Beror ju på hur mycket du spelar. Sitter du 5h varje dag är det klart att du tröttnar.

Sen finns det också många spel till 360 som har kass grafik.

finns även spel på ps3 som har kass grafik,
och det är illa eftersom ps3 sägs vara den bästa konsollen grafiskt.

Bara för att konsolen kan prestera bäst gör det ju inte till en självklarhet att alla spel kommer vara snyggast.

Medlem
Skrivet av MilleX:

gamecube har bättre grafik än wii

För att citera en vis man.

Skrivet av An old wise man once said:

Do not blame the architecture for the programmers incompetence.

Det spelar ingen roll om utvecklarna har världens bästa hårdvara till hands.
Om dom inte vet hur den ska användas blir det ändå skräp.

Inaktiv
Skrivet av Nikke94:

Men liksom töttnar man inte på att behöva vifta med kontrollen? Eller sitter det sen som med vilken annan konsol som helst?

trodde också det, men inte då blir helt naturligt sen, o man behöver inte stå i alla spel, i Resident Evil tex användare jag bara viften när jag ska ladda om

grym konsoll iaf jag är helt fanboy såld

Inaktiv
Skrivet av Aresz:
Skrivet av Nikke94:

Men liksom töttnar man inte på att behöva vifta med kontrollen? Eller sitter det sen som med vilken annan konsol som helst?

trodde också det, men inte då blir helt naturligt sen, o man behöver inte stå i alla spel, i Resident Evil tex användare jag bara viften när jag ska ladda om

grym konsoll iaf jag är helt fanboy såld

hoppas du har kul längre än jag.
efter 3 månader fick man nog .

Youtube-proffs

Anledningen till att spel är fula till 360n är oftast för att dom spelen även ska komma till gamla boxen och ps2an osv osv.

Exclusiva spel är och har oftast bäst grafik.

Wiis grafik är inte dålig men den e inte bra, den är enkel att spela efterso mdet är inte någon prestanda maskin, den e mer en rolig sak.

Den dagen dom släpper Super Mario med Gears of War grafik då jävlar ska ja köpa en Wii.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

Den dagen dom släpper Super Mario med Gears of War grafik då jävlar ska ja köpa en Wii.

För det gör det automatiskt till en självklarhet att Mario kommer vara svinkul?

Mario är bara en fet och trög rörmockare och spelen har inte varit roliga sen SMB3. Inte kan han engelska heller "its e mi mario".

12
Skriv svar