Wii fit är riktigt nice!

Inaktiv
Wii fit är riktigt nice!

Vika kommer att skaffa det?

Jag vet att jag kommer det, tänk va plattan kan göra för skateboard och snowboard

Medlem

Skate och snowboard är det enda jag personligen kan se som en bra idé för den plattan men många skulle nog vilja ha ett bra dansspel eller något liknande till den.

Måste bara säga att Nintendos konferrens var en av de sämsta konferrenser de gjort... Mycket besviken, trots att Mari Kart Wii är påväg...


signatur

- r4z0r -

Inaktiv

Nu missade jag visserligen några minuter i början, men i övrigt varken visade eller sa de någonting som fick mig mer intresserad av en Wii :/. Blev inte imponerad av Wii balance board (från och med nu även känd som Badrumsvågen), eller vad de kallade den. Det kommer bli en uppsättning spel som använder det, men tveksamt om det är något andra utvecklare hoppar på och tänker utnyttja imo.

Medlem

Någon som vet hur många kg som brädan håller för?


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:

Någon som vet hur många kg som brädan håller för?

Är du en stor pojke? Med tanke på att den utvecklas utav fjäderjapaner så skulle jag säga 80kg, men sen kanske det tänkt till och sneglar på amerikanarna, så ptja, 2,5 Ton känns inte orimmligt ;D

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:

Någon som vet hur många kg som brädan håller för?

Skrivet av Nikie:

Är du en stor pojke?

Ja, men inte på bredden

Skrivet av Nikie:

Med tanke på att den utvecklas utav fjäderjapaner så skulle jag säga 80kg, men sen kanske det tänkt till och sneglar på amerikanarna, så ptja, 2,5 Ton känns inte orimmligt ;D

Jo, det var lite min tanke men sedan så hörde jag att de funderade på en amerikansk modell, så man undrar ju.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Silver surfer till wii? =D


signatur

I never hate in plural.

Medlem

Fjäderjapaner? Tänk på alla sumobrottare då!

Vet inte jag... först träna hjärnan med big brain academy och nu träna balansen också. Snart blir vi nintendospelare supermänniskor som är välidigt smarta och har jättebra balans och koordination. Hurra! : )


signatur

osv.

1
Skriv svar