har inköpt en wii och...

Medlem
har inköpt en wii och...

Har köpt en wii, och måste säga att red steel är underskattat. roligaste spelet ja kört på mycket länge!

nu får ja sitta och vänta på trauma center... vill ha

Inaktiv

red steel är underskattat jo.
det va absoluta favvo spelet när man hade wii,
rescenter klagade på en viss fördröjning när man slåss med svärd.
men själv så märkte man inget problem med det.

kul är det iaf att när man kommit en bit in i spelet är att man ta uppdrag från ett par snubbar i ett rum,
pratar man med en så hamnar man på ett visst ställe och får köra förmodligen resten av spelet den vägen,
snackar man med en annan snubbe då hamnar man på ett annat ställe och får köra.

så man hade 2 saves och körde på, en som ledde till ett ställe, och andra sparningen ledde till ett annat ställe.

ska inte avslöja mer.
men ni som har Wii och ännu inte kört red steel så kan man rekomendera det.

Inaktiv

Jo håller verkligen med att Red Steel är väldigt underskattat, tycker att det är lungt det bästa spelet till wii för tillfället.
MP kanske inte håller så värst hög klass, men kul är det.

Medlem

Far cry på Wii är också bra.

Medlem

Jo, Red Steel har blivit väldigt sågat så blev glatt överraskad när jag själv testade de


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

aa RS är kul, förstog inte varför folk klagade så dant när jag började spela, har dock bara kört i nån timme. hoppas jag kan köra klart det nån dag!


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

en 2a borde väl vara på g ?

Medlem

Tycker mig minnas att de redan announcat en tvåa? Kanske jag tänker på någon annan titel, bara.. Men shit, jag har inte ens vågat testat första än. Är det så bra alltså? jisses...


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

ska instämma, trots att jag inte längre är en wii-ägare.

Men Red Steel var ett riktigt bra spel, och personligen njöt jag mycket mer när jag spelade det än det (enligt mig) överskattade zelda som mest känns som bortkastad tid med sin repetitiva story.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

1
Skriv svar