Super Nintendo hjälp!

Inaktiv
Super Nintendo hjälp!

Hej.

Min flickvän har införskaffat en gammal Super Nintendo till min stora förtjusning då det väcker minnen. Hon söker ett spel hon spelade som liten. Det handlar om en gul helikopter och en stridsvagn som då skjuter sig fram på ett rullande band, så man tittar ner på dem. Jag, fast jag haft typ alla spel kan inte dra mig till minnes men kanske nån av er andra gamla stötar kan? Hoppas på hjälp!

Medlem

^- haft typ alla spel? alla super nintendo spel? du måste ha haft rika föräldrar när du var mindre.

Medlem

Ponera att han köpte alla begagnat för 50 kr/st under 3 år, då blir det bara drygt 1000 kr i månaden ^^ (baserat på ca 750 spel enligt wikpedia)

Kan tyvärr inte hjälpa till med originalfrågan, ingen aning om vilket spel det är. Men om du orkar kan du ju gå igenom listan på http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_SNES_games


signatur

I never hate in plural.

Medlem

Skulle tro att det är Super Swiv du söker. har ingen länk här men. hmm ähh. Googla kan alla


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

1
Skriv svar