Nintendo - skyldiga mig pengar!

Inaktiv
Nintendo - skyldiga mig pengar!

Jag köpte en Wii igår. Först var jag jätteglad och trodde att helgen skulle bli jätteskoj och så. Ni vet. Spela. Hur som helst, jag skulle köra bowling på min Wii, och det var då det hände. Det blev en spricka på TV-rutan, och handkontrollen gick sönder.

Skandal! Så jag ringde upp dem, och de sa att man INTE får släppa taget om handkontrollen. Men det är ju bowling!, sa jag. Det sket de förstås i. Men så kan de inte göra liksom. De rövnissarna måste ju skriva spelreglerna i handboken!
:evil:

Så nu funderar jag på att ringa Sverker Olofsson. Ni vet, gubben på Plus. Men han är säkert på semester nu. Typ ingen TV-människa jobbar på sommarn. Man får bara en massa repriser och så. Kanske inte på nyheterna, men jag vet inte.

Jee
Medlem

Skämtar du eller? Självklart ska man inte slänga iväg handkontrollen. Det är därför man använder wrist strapen.


signatur

Eller inte?

Medlem

Klart han skämtar


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Kom med nått nytt LittleWillyFromPhilly.


signatur
Inaktiv
Medlem

Så du gnäller på Nintendo för att du inte kan använda kontrollen på rätt sett? Sen så är det här mer blog matrial...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Medlem

Troll!


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Oj, du är nog den första som detta händer. (ironi, om ingen förstår )

Medlem

Har för mig att det står någonstanns att man inte ska släppa taget om handkontrollen + att varje gång du startar ett sepl så blir du ombedd att sätta fast wrist strapen.

Men det är nog bara ett forumtroll som de andra säger : )


signatur

osv.

Inaktiv

Do not feed the trolls.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

Renrasigt!


signatur

- PiDuT

Medlem

Ironi, anyone? ^^

Inaktiv

Haha, roflmao.


signatur

Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer.

Medlem

lol du e ju k0nst1g hur fan kan man komma på att kasta iväg en dosa för 500kr???

Medlem

Såååååå jävla old. Detta fanns överallt på internet 2 dagar efter release.


signatur
Inaktiv

Är det lite sarkasm man hör kanske...
Låter inte troligt, tror inte att du är så knäpp och gör det.. men vem vet? =P


signatur

I am a fanboy.. o_O

Inaktiv

wiihaveaproblem.com

Inaktiv

Hahaha! För kul för att vara sant!

Medlem
Skrivet av LittleWillyFromPhilly:

Jag köpte en Wii igår. Först var jag jätteglad och trodde att helgen skulle bli jätteskoj och så. Ni vet. Spela. Hur som helst, jag skulle köra bowling på min Wii, och det var då det hände. Det blev en spricka på TV-rutan, och handkontrollen gick sönder.

Skandal! Så jag ringde upp dem, och de sa att man INTE får släppa taget om handkontrollen. Men det är ju bowling!, sa jag. Det sket de förstås i. Men så kan de inte göra liksom. De rövnissarna måste ju skriva spelreglerna i handboken!
:evil:

Så nu funderar jag på att ringa Sverker Olofsson. Ni vet, gubben på Plus. Men han är säkert på semester nu. Typ ingen TV-människa jobbar på sommarn. Man får bara en massa repriser och så. Kanske inte på nyheterna, men jag vet inte.

hahahahahahah, kul även om det inte är sant:)


signatur

B lup

Inaktiv

Läste ditt lilla "misstag":P en andra gång och skrattade igen:D
Men det är väl som alla säger, inte sant....

MFC
Medlem

nä.. sanningshalten är nog doppad i ironins sås..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv

klart man kastar kontrollen (när man blir sur) Fast lol din lilla noob inte när man lirar


signatur

Got the skills to pay the bills

Inaktiv

har du nånsin hört att det finns en sak som heter "wrist wrap" ??!


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Inaktiv

Spricka i tven, gjorde en spricka i glasbordet när det jävlades i zelda. Dosan är ju det mest tåliga någonsin.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

ROFLAPMP


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

mata inte trollen


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Dum som en boll


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv

lol det här var för snart ett år sedan!:D

Medlem

signatur

Welcome to the Manglerdome

12
Skriv svar