Medlem
mote of Kaputt

Jahopp, verkar som stunden är kommen. Min första kontroll verkar trasig. Allmänt menymässigt verkar pekaren helt försvinna stundvis, och tex ingame i sports så fungerar bara knapparna. Förhoppningsvis får jag väl ut detta på garantin, men undrar bara om det är något som känns igen? Måste ju varit måndagsex eller nåt, har ju bara haft den sedan launch hehe


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Nog första kontrollen jag hört om som pajjat utan att någon kastat iväg den rakt in i tvn eller liknande ;P

Medlem

hur vet vi att han inte har gjort det ;D


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Har du bytt batterier? Ja det kanske är en dum fråga, men man kan ju faktiskt ha glömt det

Medlem

IM: Kraftigaste min wii varit med om är ett par flyttar..
Spec: Inte så dum fråga ändå, men det var bland det första jag kollade. >.<


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Säker på att du placerat sensorgrejen så kontrollen kan se den? Testat olika inställningar för dess känslighet?


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Till alla tvekare: Ja, det är säkert att den har lagt av, allt är checkat etc. Fick ut en ny på garantin och allt är frid och fröjd igen. Bytte den direkt över disken, förvånansvärt smidigt.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:

Till alla tvekare: Ja, det är säkert att den har lagt av, allt är checkat etc. Fick ut en ny på garantin och allt är frid och fröjd igen. Bytte den direkt över disken, förvånansvärt smidigt.

Trecligt, vilken butik var det?


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

EB Games


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

1
Skriv svar