Naruto till Wii!

Medlem
Naruto till Wii!

Jo nu är det så här att jag har surfat omkring på nätet efter ett Wii-spel. Och äntligen så har jag hittat precis vad jag vill ha! Ett fighting-spel! Naruto Shippuuden: Gekit, eller Naruto: Clashes of Ninja 1 eller 2. Nu undrar jag: Finns någon utav de titlarna ute på marknaden? I så fall vart? Om inte: finns det något annat Naruto-spel till just Wii? (Genren: 3D Fighting/Action).

Japanska och Amerikanska versioner av Nintendo Wii-spel fungerar inte tillsammans med t.ex Europeiska Wii-konsolen, right? :\

Medlem

Du kan alltid vänta på en freeloader till wii så du kan spela japanska och amerikanska spel. länk På denna sida finns alla naruto spel till både wii och Gamecube vilket är 4 st tror ja. Finns endast freeloader till gamecuben än, vet ej om den funkar på Wii men den ligger ju under wii prylar så borde funka ;P

Medlem

Om jag har förstått det rätt så fungerar Freeloadern till wii, men stöder endast japanska/amerikanska gc-spel och inte japanska/amerikanska wii-spel. Eller?

Medlem
Inaktiv

Den Europeiska versionen av Naruto Clash of Ninja 1 inehåller allt som 2an har i USA och plus så har de Japanska röster istället för äckliga dubbade röster. Ett klart köp om man tycker om Naruto, sen så kommer det snart en USA/Europa verison av Wii Spelet som släpps här i början av 2008.

Medlem

Ahmen det låter ju alldeles klockrent PvtNils! Men Clash of Ninja 1 finns endast på Gamecube idag asså?

Inaktiv

Jo, men nyss så såg jag att en amerikansk version av Naruto till Wii kommer att släppas i höst. Den kommer säkert strax därefter till Europa. Jo finns bara på GC, men funkar fint på min wii.

1
Skriv svar