till er som äger zelda till wii

Inaktiv
till er som äger zelda till wii

e ruggigt sugen på att köpa det, allt hänger på en enda sak.... finns det en inställning så man kan stänga av det där grafiska "hacket" när man dödar något ?

ser fruktansvärt irriterande ut på filmer...

Medlem

Inget jag direkt lade märke till men några sådana inställningar finns inte iaf.

Medlem

Tänker inte på det när man spelar

Inaktiv

Jag har inte märkt av det (dessutom förstår jag inte riktigt vad du menar), och vet inte om det går och jag har klarat huvudstoryn. Tycker hela spelet flöt på bra och är helt klart värt att köpa.


signatur

Alla barnen kom över minfältet, förutom Pär, han låg både här och där.

Inaktiv

Alltså, sådant tänker man eller i alla fall inte jag på. Zelda's fantsiktiska story, filmsvekvenser och fighter får en att glömma sådant. Jo, jag vet vad du talar om men det är inget som man tänker på somsagt! KÖP!

Inaktiv

Köp bara spelet! Tycker att det flyter perfekt och hela spelet är magiskt.

Inaktiv

Jag är fortfarande skeptisk, kanske köper det nånstans där jag kan lämna tillbaka det.

alla här säger att man inte lägger märke till det, men det va samma sak med windwaker till kuben, fruktansvärt irriterande om man lägger märke till det, om man inte gör det så va det ett av kubens bästa spel.

eftersom jag redan reagerat på det när man sett filmer av z:tp så tror jag att jag kommer att reagera på det när jag spelar, synd bara att dom inte har en option att stänga av det =/

Medlem

Inte lägga märke till det vet jag inte om man ska säga, men jag ser i allsin dar inte varför man skulle vilja stänga av det? Det ökar tyngden i träffarna och är ju en bra grej.. GoW och DMC kör ju också med sådan effekt. Är ju bra skit


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

"Hacket" är ju med i dom flesta Zelda-spelen. Det går nog inte stänga av. Själv så gillar jag att det stannar upp när man dräper någon.

Inaktiv

Det går inte att stänga av hacket, så det är lika bra att blunda varje gång man dödar nån.

Inaktiv

Zelda är grymmt.. Själv körde jag som taktik att spela igenom det långsamt för jag ville inte det skulle ta slut

Medlem

Håller helt med dig där ato..
Är väl tyvärr därför det är så sällan man spelar ut spel. De dåliga vill man inte spela vidare på, självfallet; de bra vill man inte att de ska ta slut, men så är det bara de där få som man verkligen måste ge med sig.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

1
Skriv svar