Medlem
REUC

http://www.gametrailers.com/player.php?id=18673&type=mov
GT har lagt upp en gameplay-video. Av den att dömma så ser det ljust ut! (figure of speech ) Man går ju runt två pers, så man tycker ju att man ska kunna vara två pers spelande också (kanske man rent av slipper hennes whine xD)


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Va fan, får man inte gå själv? Detta ser ut som att man förs framåt automatiskt och allt man måste göra är att sikta. Gud vad tråkigt isåfall.

Medlem

Kunde de inte kört samma vanliga gameplay och sen använt detta spel till att fylla i alla hål i storyn som de var tänkt från första början? Men nej vi gör en railshooter av det istället.

WHAT WERE THEY THINKING tycker jag stämmer in här, angry video game nerd brukar kasta ur sig det ibland.

Medlem

lol, så ensam kan jag väl inte vara om att se fram emot en railshooter till wiin?


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Ne, jag hoppas det blir bra och köper det nog ^_^


signatur

Videomupp

Det kan bli bra, men ett spel som RE4 (som inte är RE4) vore så töntigt mycket bättre. Jag tycker mest det känns snålt av Capcom.

Medlem

kan vara roligt att lira men inget jag betalar över 500 kr för


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

1
Skriv svar