Medlem
Wiiiiii!!!

Sååå.....Nu är x360n såld.

Min nya Wii skickas från danmark på måndag, med lite tur har jag den före helgen.

Madden07 är beställt och borde anlända under veckan.

Imorgon ska jag nog springa och köpa zelda också.

Men frågan är nu...SKa jag köpa Red Steel, eller ska jag köpa WiiPlay med en extra wiimote?

Hur jag än gör blir det bra, men vilket blir bäst?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv

Hur jag än gör blir det bra, men vilket blir bäst?

lol köper du red steel så blir det inte bra, för spelet är inte bra , liksom dom flesta spel som hittils släppts till Wii.

Red Steel får halvdana recensioner, men Wii Play likaså. Ifall du inte har höga krav på ett FPS, ta Red Steel då jag tror det kan ge hyfsat nöje isåfall. Men Call of Duty 3 hörs vara bättre på alla sätt, när man vant sig vid kontrollen.

Wii Play kommer å andra sidan som du säger med en handkontroll, vilket ger det ett hyfsat värde ändå

Medlem

Måste ha varit ett snabbt och intensivt förhållande du haft med din 360. Var det inte du som så stort ville offra din själ för en 360 + gears of war för ett tag sen? 8}

Medlem

jupp det stämmer och nu har jag spelat igenom gears of war en massa gånger så jag är som rätt nöjd. dax o testa wii några månader hehe


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Paxx på ditt Wii när du är trött på den :]


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Tråd flyttad.

Inaktiv

Jag skulle nog köpt wii play mest för den extra kontrollern, ritigt kul när polarna är på besök. men spelar du mest själv skulle nog red steel sitta bra. ett helt ok spel tycker jag, fäktningen går bort men det mesta med spelet är annars bra imo.

Inaktiv

Eftersom en lös mote kostar ca 500kr är väl Wii Play värt pengarna för den. Annars tror jag att de båda spelen förtjänar att endast köpas till reapriser. Bra spel dyker upp snart dock (förhoppningsvis) så spara pengarna litet är mitt bud


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

1
Skriv svar