Wii - Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent

Medlem
Wii - Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent

Någon som har de spelet och kan ge lite info?

Blev rätt så sugen på att skaffa de när man såg split screen på baksidan av spelet.

Roligt?
Funkar kontrollerna?
eller är det en dålig portning?


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Köp det INTE, det är en väldigt dålig ps2 port

Medlem

Skulle nog inte köpa ett enda multiplatforms lir till Wii om det inte fått riktigt bra rescensioner.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Skrivet av Wardancer:

Skulle nog inte köpa ett enda multiplatforms lir till Wii om det inte fått riktigt bra rescensioner.

Jag är väldigt besviken på att tredjepartsutgivarna bara kommer med en massa portar och skit till konsolen, medan 360 och PS3 verkar få alla seriösa spel. Hoppas några fler kommer med viljan att testa gränserna snart.

Medlem

okej, tack för svaren

Avslutar väl det här med att säga att Zelda, CoD3 och Rayman är bra spel


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av peak_performance:

Jag är väldigt besviken på att tredjepartsutgivarna bara kommer med en massa portar och skit till konsolen, medan 360 och PS3 verkar få alla seriösa spel. Hoppas några fler kommer med viljan att testa gränserna snart.

Ea verkar ju satsa på wii. Tänker då på Madden och även kommande tiger woods som jag ser fram emot

Inaktiv

Jag hoppas på ett cod tillägg som stöder 4 player eller nåt...

Medlem

eller CoD3 med multiplayer över internet....


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv

Eller det.... Något bra FPS online spel!

Medlem

för mig duger det med ett multiplayer så man kan lira med polarna hemma, men det finns väl bara Red Steel som är ett fps multiplayer nu?

Inaktiv

Det finns ju NFS Carbon, Nåt monstertruck eller jeep spel med.

Medlem
Skrivet av sirdavva:

bara Red Steel som är ett fps multiplayer nu

Så NFS Carbon och andra bilspel räknas inte riktigt..


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Inaktiv

Aha, så inte _fps_ multiplayer, sry.

Medlem

skulle vara myclet trevligt med ett nytt fps som typ Perfekt Dark till 64, men det var väl Rare som gjorde det eller minns jag fel?

Medlem
Skrivet av sirdavva:

skulle vara myclet trevligt med ett nytt fps som typ Perfekt Dark till 64, men det var väl Rare som gjorde det eller minns jag fel?

Ja det var Rare och det kom en uppföljare till XB360, PD Zero (medelmåttigt)

Men minst ett bra FPS kommer till Wii i år, nämligen Metroid Prime 3. Skulle inte förvåna mig om det har online multi. MP2 har split screen multiplayer.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

1
Skriv svar