Inaktiv
Köpa Wii nu?

Wii nu eller vänta och se fall det kommer en "2.0"?

Eller är det bara rykte?

Inaktiv

Tror nog bara det är rykten, de har ju inte ens hunnit släppa konsolen så att den finns att få tag på i en vanlig butik ännu.

Inaktiv

Ok, då ska man kolla så man får tag på nån konsol då^^

Bowling o Boxning är ju asbra!

Medlem

"2.0"? Vad är det för rykte? Har inte hört talas om. Men inte dirrekt troligt att det kommer en ny version de närmsta åren utom möjligen nya färger och så.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

i japan kommer det komma en version i vår som kan spela dvdfilmer men den kommer knappast att säljas utan för japan.

var samma sak med Gamecube släpptes en specialversion av den i japan som kunde spela dvd med mera men den kom aldrig utanför


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Inaktiv

Dööh, fan vad dissade vi är då! Jaja... Tack för svaren!

Medlem
Medlem

Känns som man redan har hundra dvd-spelare ändå

Medlem

mcyket möjligt... men för vissa (typ som jag) som bara har en skartkontakt (heter den så?) i TVn så måste man ju byta mellan Wii och DVDn! det suger har inte tittat på DVD sen den 8e december

Inaktiv
Skrivet av sirdavva:

mcyket möjligt... men för vissa (typ som jag) som bara har en skartkontakt (heter den så?) i TVn så måste man ju byta mellan Wii och DVDn! det suger har inte tittat på DVD sen den 8e december

finns ju t.ex. en dosa med 3 scartkontakter i, och från dosan går en sladd som du sätter i scarten på TVn. så då kan du ha 3 olika prylar kopplade till tvs scart. kostar väl typ 100 spänn.

1
Skriv svar