[SPOILER] Faron Woods staty uglan (zelda)

Medlem
[SPOILER] Faron Woods staty uglan (zelda)

Jag har kört fast på den sista uglan som man behöver för att komma till sky banan. Det är uglan i Faron Woods, jag har provat på i tre dagar för att försköka komma up till den men jag har inte lyckats än. Är det nån som vet hur man kommer dit?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Inte kommit dit än men om dukört fast kan du kolla här hur mangör: http://db.gamefaqs.com/console/gamecube/file/zelda_tp_g.txt


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Jag har kört fast på den sista uglan som man behöver för att komma till sky banan. Det är uglan i Faron Woods, jag har provat på i tre dagar för att försköka komma up till den men jag har inte lyckats än. Är det nån som vet hur man kommer dit?

hmm du bara warpa dig eller springer till gubben som säljer lantern oil sen följer du vägen tills du kommer till av-stigen jämte vägen som går till hyrcle field från faron woods och där vid stigen ska du spränga upp med en bomb så kommer du in till ugglan där sen bara använder du din stav och ta kontroll över den så har du bokstaven


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Hehe, kommer ihåg att jag satt fast där med. -.- Men läs ovan xD Du skall alltså INTE hålla på där det är gas, som jag gjorde.

Medlem

Tack för svaren har kommit up till sky city nu


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

usch va jobbigt skycity var tills man fick

sin andra clawshoot

då blev det mycket ballare när man kunde hoppa runt och leka

Spiderman

1
Skriv svar