Medlem
Fiska på Zelda

Jag håller på att bli galen! jag fattar inte hur jag ska få upp fisken när jag sitter i kanoten och fiskar hon säger att jag ska trycka in när det står LAND A+B men det kommer aldrig upp nåt sånt. Har ni nå tips på hur jag ska göra?

Medlem

Har inte orkat fiska så mycket men Land A+B kommer ju bara upp när du vevat in fisken och har den nära kanoten då trycker du till A+B så plockar du upp fisken annars smiter den.
Stora fiskar brukar ju hoppa så du måste sänka spöt så inte fisken rycker sig loss när man vevar in.

Problemet jag har är att det tar sådan tid innan jag får napp, så man blir lite trött o sitta o veva med nunchuk.

Har du oxå problem med att få napp med kanotfisket eller är det bara invevandet du har problem med?

Den vanliga fiskespöt nappar det ju med en gång typ, mycket enklare o roligare tycker jag^^

Medlem

nej det var just det där med att få upp fisken efter att den nappat som jag hade problem med

Inaktiv

Var ligger det fiskestället? jag har fått mailet om det men fattar inte var det ligger, hjälp please?

Medlem

Vid Lake Hylia


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv
Skrivet av yonaz:

Vid Lake Hylia

Nej?

Upper Zoras River.

Medlem

men vart är det där stället där man ska kunna åka kanot ner för värsta strömmen då?

Inaktiv
Skrivet av sirdavva:

men vart är det där stället där man ska kunna åka kanot ner för värsta strömmen då?

Det är också vid Upper Zoras River.


signatur
Inaktiv

nån som har fått grod betet eller ja bara undra?

Lej
Medlem
Skrivet av simket:

nån som har fått grod betet eller ja bara undra?

Ja, spenderade hundratals rupees på det...

Medlem

men kan nån förklara BRA vart man kan fiska nu i zelda ? för de är nog fan de roligaste man kan göra i de spelet

Lej
Medlem
Skrivet av Peppeoll:

men kan nån förklara BRA vart man kan fiska nu i zelda ? för de är nog fan de roligaste man kan göra i de spelet

Fixade till en karta till fiskestället. Den visar hela världen så om du inte utforskat allt kan det vara lite tråkigt!

http://img516.imageshack.us/img516/4776/spoilerif8.png

Medlem
Skrivet av Skabben:

Var ligger det fiskestället? jag har fått mailet om det men fattar inte var det ligger, hjälp please?

Vid zora domian hoppar du ner från vattenfallet och flyter med strömmen. Se till så att du åker rakt framåt hela tiden. Sen kommer du fram till ett hus. Där en tjej sitter på ett trapsteg. Sen kommer det monster döda dom. Då bildas det en portal. Där nånstans ska det finnas.:)

1
Skriv svar