Lyckan är tillbaka i spelandet.

Medlem
Lyckan är tillbaka i spelandet.

Jag har på senaste året kännt att det är fanimig inte lika roligt att spela som det var förr, det finns inte så många spel som känns "Det här vill jag aldrig sluta spela" det senaste jag kände så med var World Of Warcraft och även det blev tråkigt rätt snabbt.

Och idag åkte jag och en vänn in till staden och inhandlade ett exemplar av Zelda: Twilight Princess till varandra i julklapp och satte oss och spelade.
Nåt mer magiskt och mera underbart har jag aldrig sett i spelväg, innan har jag alltid sagt att Ocarina Of Time är det bästa spelet någonsin men efter en spelstund på nu 7 timmar med bara paus för toalletbesök kan det mycket väl bli så att Ocarina Of Time kommer bli nerflyttad.

Om ni känner att spelen bara blir sämre och sämre. Köp Twilight Princess och bli förtrollade återigen


signatur

En styck signatur.

Medlem

Jag har inte upplevt den känslan på länge. MÅSTE kidnappa syrrans GC och köpa Twilight princess, eller först min polares N64 och OoT


signatur

Videomupp

Medlem

Kände precis likadant när jag började spela #Okami :D, det är grymmt kul när det kommer ett spel som slår en med häpnad.

Har inte spelat Zelda TP än, får bli om man skaffat sig en Wii någon gång i framtiden


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Frågan är dock; är det värt att skaffa en Wii + Twilight Princess eller bara skita i Wii och köpa det till GC istället?

Mitt intresse för Wii har tyvärr runnit ut i sanden för tillfället.

Inaktiv

Zelda boys for the win. ^^


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

ser spännande ut detta spel, blir nog ett köp:)


signatur

-=Half-Life=-
-=TFC=-

Medlem

Kan inte annat än att hålla med. Ren spelmagi i det spelet.

Inaktiv

Fått tillbaka lite av spelsuget också då jag återupptäckte Rome Total Realism modden till Rome Total War samt nyupptäckte modden Europa Barbarorum.

Men det senaste som verkligen limmade mig, och gav sköna känslor jag börjat tro att jag aldrig skulle få återse, var Enchanted Arms till 360. Dock har jag 4 (!) spel liggandes som jag inte hunnit testa än. Nämligen Gears of War (tänkte ge mig ut och kötta framför boxen imorrn), PGR 3 (inte hunnit mer än att lära mig kontrollerna), Neverwinter Nights 2 (låter det mogna ett tag då alla tycks vara ense om att det är ett ofärdigt spel) och F.E.A.R Extraction Point (tekniskt sätt har jag det inte ännu eftersom klåparna på webhallen skickade originalet).

Tyvärr känns det helt enkelt som att jorden snurrar fortare och fortare kring sin egen axel för var dag som går, vilket är rätt jobbigt då jag har suget tillbaka.

Medlem
Medlem
Skrivet av jingai:

Frågan är dock; är det värt att skaffa en Wii + Twilight Princess eller bara skita i Wii och köpa det till GC istället?

Mitt intresse för Wii har tyvärr runnit ut i sanden för tillfället.

Med tanke på att det kommer ett annat Zelda-spel enbart för Wii senare så är det lika bra att skaffa en


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem
Skrivet av orkaupptaget:

Nåt mer magiskt och mera underbart har jag aldrig sett i spelväg, innan har jag alltid sagt att Ocarina Of Time är det bästa spelet någonsin men efter en spelstund på nu 7 timmar med bara paus för toalletbesök kan det mycket väl bli så att Ocarina Of Time kommer bli nerflyttad.

Hmmm, tar du pause för toa?


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Flakmonkey
Skrivet av yonaz:
Skrivet av jingai:

Frågan är dock; är det värt att skaffa en Wii + Twilight Princess eller bara skita i Wii och köpa det till GC istället?

Mitt intresse för Wii har tyvärr runnit ut i sanden för tillfället.

Med tanke på att det kommer ett annat Zelda-spel enbart för Wii senare så är det lika bra att skaffa en

Tja, har man redan en GC så går det ju precis lika bra att köpa det Twilight Princess till GC och sen köpa en Wii när nästa Zelda-spel kommer. Då lär det finnas lite trevligare erbjudanden.

Medlem

Wii-sports är sjukt beroende framkallande så ja det är värt att köpa Wii, Zelda är en bonus

Medlem

skaffa ett Wii fan man måste ju ha Metroid, SSBM, Mario galaxy och alla andra kungliga spel som kommer sen!

Medlem

Ångrar inte ett dugg att jag köpte en Wii, försöker att inte klara Zelda, svårt att hålla sig ifrån.....


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

JA VAFAN! jag har precis klarat Zelda och jag är djupt deprimerad nu. Vad ska jag göra nu? först ska jag hitta alla grejer som jag inte hittat än men ändå! det är slut!

Bt
Medlem

Jag ryser varje gång jag hör det lille ljudet i menyn när Zelda laddas. Upplevs bäst på hög volym med surroundsystem och subwofer.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

haha ^^ jag tycker att musiken överlag i Zelda Tp är rätt lama, det är inget som fastnat i huvet

Inaktiv
Skrivet av jingai:

Frågan är dock; är det värt att skaffa en Wii + Twilight Princess eller bara skita i Wii och köpa det till GC istället?

Mitt intresse för Wii har tyvärr runnit ut i sanden för tillfället.

Helt klart värt att skaffa en Wii!

1
Skriv svar