Skriver från Wii

Medlem
Skriver från Wii

Hehe detta var ju hur coolt som helst. jag skriver detta inlägg från min wii.

Medlem

Jag med!


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

Dock lite drygt med "T9"-funktionen, finns det nåt sätt att stänga av den ?

Medlem

Har inte Wii'n bluetooth? skaffa bluetooth tangentbord


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

T9-funktionen kan stängas av, ja. Det är en av knapparna över backspace, minns inte vilken riktigt Testa dig fram!

Webläsaren fungerar bra, men jag saknar funktioner som pgup och pgdown mappade till styrkorset. Hade varit underbart då skrollen är lite seg

Medlem

Man får ju tänka på att det är en öppen beta, ej färdig version.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

fan jag har inte ens kopplat upp min Wii mot nätet än

Inaktiv

Nae Wii har inte blåtand funktion... ååh va ja hatar dessa "jag skriver från min Wii" inlägg... Opera e verkligen skitkasst

Medlem
Skrivet av Fjeddie:

Nae Wii har inte blåtand funktion... ååh va ja hatar dessa "jag skriver från min Wii" inlägg... Opera e verkligen skitkasst

Err handkontrollen är ju bluetooth det var så dem kopplade wiimote till en mac och spelade HL2 med den. Så nog borde den ha Bluetooth dock lär det ju inte stöda tangentbord förtillfället


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Ett USB-tangentbord då? Wii har väl en sådandärna liten USB-ingång på baksidan.

Flakmonkey
Skrivet av Kyraal:

Ett USB-tangentbord då? Wii har väl en sådandärna liten USB-ingång på baksidan.

Går inte heller tyvärr...

Inaktiv

De har ju utvecklat kopplingsdosa för Tbord o mus för X360 så det kommer väl ^^

Medlem
Skrivet av Fjeddie:

Nae Wii har inte blåtand funktion... ååh va ja hatar dessa "jag skriver från min Wii" inlägg... Opera e verkligen skitkasst

jo det har den väl, det är väl så wii-moten komunicerar med själva konsolen... eller är jag helt ute och cyklar?

och Opera äger ut alla andra webläsare, du har missupfattat det där

Inaktiv

firefox är väl bästa webläsarn
och föresten ni som har webläsare till Wii.

kan ni säga om det går att lyssna på nätradio med opera på Wii ?

Medlem

väl ovh väl.... det beror väl på var och en... själv tycker jag bäst om Opera så jag är helnöjd med Nintendos val

Inaktiv

Tycker Opera är helnice faktiskt...

1
Skriv svar