kallibrering av Wii-moten

Medlem
kallibrering av Wii-moten

Tja, jag undrar ifall det är möjligt att kallibrera Wii-moten, för min är inte perfekt. jag har satt min sensorbar mitt på TVn precis som i manualen och allt det där, men om man "pekar" med den mot TVn så är inte pekaren där jag vill att den ska vara

vet någon hur man gör detta? och om det går över huvud taget

Medlem

IWii-menynkandu ändra om du har sensorbaren över eller under TVn. Det är det ända du kan göra annat än att flytta på sensorbaren. Se också till att du inte har massa julstakar eller andra ljuskällor i närheten av sensorbaren.
I vissa spel, t.ex Zelda, kan man kalibrera lite mer.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

hmm, jag har ju satt dit sensorbaren som man ska, och ställt in att den är ovanpå TVn.... och jag är lite orolig för jag tänkte köpa CoD3 och då vore det skönt med en bra kalibrerad Wii-mote

Det är faktiskt inget problem, så fort man vant sig vid det. Tänk på hur du använder en mus, den pekar du inte med - du styr en grej på skärmen bara. Det blir lite abstrakt men sätter sig snabbt

Inaktiv

köp INTE CoD3. stooort första misstag

Medlem

varför då? det har väl fått rätt hyfsade betyg av typ IGN och GameSpot?

Medlem
Skrivet av Fjeddie:

köp INTE CoD3. stooort första misstag

Försent...

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Fjeddie:

köp INTE CoD3. stooort första misstag

Försent...

Det är så illa alltså? :<

Medlem

jag har inte hört nån som klagat på det innan =/ har jag lyckats undvika dom trådarna tro....

1
Skriv svar