Behöver hjälp i Wii Play!

Inaktiv
Behöver hjälp i Wii Play!

Det gäller minispelet Find Mii. Level 6 och Level 30 så ska man hitta odd miis. Men jag fattar inte vilka som är udda. Har bara haft tur när jag har klarat level 6. Men sen när jag kom till level 30 så var det kört när man ska hitta 3 odd miis.

Någon som vet vad man ska titta efter på dessa udda miis.


signatur
Inaktiv

Antingen tittar den åt ett annat håll jämfört med de andra, eller så går de med fel fot fram jämfört med de andra miis.

Inaktiv

ok tack ska kolla på en gång.


signatur
Inaktiv

Jajemen, kom till level 43 tack för hjälpen jimmi.


signatur
Inaktiv

Härligt! Wii Play är ett helt klart underskattad titel till Wii. Men ingenting är i klass med Madden

Medlem

Har hört att madden ska vara bra, men jag var lite skeptiskt till hur spelet är anpassad till kontrollen. diggar amerikansk fotboll.

Hur funkar det Madden VS Wiimoten ?

Inaktiv

Madden och Wii mote is the shit. Jag har förvisso bara spelat Madden på Xbox innan jag lirade det på Wii:n. Men jag kommer nog aldrig mer spela det på xbox igen tror jag. Ortoligt roligt på Wii och kontrollern kommer till sin rätta.
Vissa grejjer kan vara svåra i början men man lär sig rätt snabbt. En fördel är att du får tips nästan hela tiden om hur du kan göra olika saker. Själv har jag inte prövat minispelen än men de ska vara bra sägs det.

1
Skriv svar