Inaktiv
Rayman

Har införskaffat Rayman till Wii, och har lirat det lite grann. Tänkte tävla mot sambon, men jag har antingen missat något eller så är jag dum, för hur kopplar jag in min andra wiimote?? Får inte fram något versus mode.. Kan bara lira 1-4 spelare på en, så man lär turas om.

Någon som vet?

Du måste synka den med Wiin först. Öppna batteriluckan på kontrollen och den där luckan till vänster om skivintaget på Wiin. Tryck på de röda knapparna på kontrollen och Wiin samtidigt.

Tror jag i alla fall. Jag har inte två kontroller att testa med, men jag tror jag läste att det är så man gör

Medlem

Först knappen på Wii sedan på kontrollen tror jag det står i instruktionerna. Men spelar nog ingen roll, man gör bara så att Wii och kontrollen söker efter varandra.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem
Skrivet av yonaz:

Först knappen på Wii sedan på kontrollen tror jag det står i instruktionerna. Men spelar nog ingen roll, man gör bara så att Wii och kontrollen söker efter varandra.

Stämmer - så gör man. Hade samma problem, för jag orkade inte heller läsa manualen. Så nu slipper de som läser den här tråden göra det.


signatur
1
Skriv svar